Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 14-08-20 08h38
Antwoorden: 13 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoe weet ik zeker dat mijn gsm-nummers allemaal op mijn simkaart staan?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Beste, @Margot
Indien u ooit en nieuwe iphone koopt, inloggen via uw appleID en u heeft normaal gezien de contacten terug.
Indien u ooit een ander merk koopt kan u deze perfect over zetten via de Orange Data Transfer App.
Daarnaast zijn er nog steeds een reeks andere manieren om contacten over te zetten.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
Ik ben niet zo vertrouwt met icloud
@Margot schreef:
Ik heb een iphone @Josette
Dan kun je geen contacten op je simkaart zetten @Josette
Als je een nieuwe iPhone koopt moet je alles van je oude naar je nieuwe overzetten met iTunes
Je kunt die contacten op je sim kaart wel importeren in je iPhone ( iedere provider heeft er wel een paar standaard staan op de sim kaart die hij levert)
Instellingen, Contacten, (onderaan) importeren van sim contacten
Beste, @Margot
Indien u ooit en nieuwe iphone koopt, inloggen via uw appleID en u heeft normaal gezien de contacten terug.
Indien u ooit een ander merk koopt kan u deze perfect over zetten via de Orange Data Transfer App.
Daarnaast zijn er nog steeds een reeks andere manieren om contacten over te zetten.
Groeten,
Shop Medewerker
Tom
of een back up maken van je oude iPhone via iCloud en deze terug zetten op je nieuwe, dan heb je alle berichten van iMessage of sms ook nog en de apps normaal gezien ook en zeker je telefoon nummers en instellingen.
is de gemakkelijkste optie en snelste.
Ik ben niet zo vertrouwt met icloud
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |