annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Sim kaart

Topic gestart op: 14-08-20 08h38

Antwoorden: 13 antwoorden

Margot
Ervaren verkenner

Sim kaart

OPGELOST

Hoe weet ik zeker dat mijn gsm-nummers allemaal op mijn simkaart staan?

Labels (1)
0 pluimen
2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN
TomB
Orange-werknemer

Beste, @Margot  

Indien u ooit en nieuwe iphone koopt, inloggen via uw appleID en u heeft normaal gezien de contacten terug.

Indien u ooit een ander merk koopt kan u deze perfect over zetten via de Orange Data Transfer App. 
Daarnaast zijn er nog steeds een reeks andere manieren om contacten over te zetten.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Margot
Ervaren verkenner

0 pluimen
13 ANTWOORDEN 13
Josette
Wijze
Wijze

@Margot  bedankt voor je antwoordje.

Dat kon ik niet uit je vraagje halen.

Nog een fijne namiddag.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze


@Margot  schreef:

Ik heb een iphone @Josette 


Dan kun je geen contacten op je simkaart zetten @Josette 

Als je een nieuwe iPhone koopt moet je alles van je oude naar je nieuwe overzetten met iTunes

Je kunt die contacten op je sim kaart wel importeren in je iPhone ( iedere provider heeft er wel een paar standaard staan op de sim kaart die hij levert)

Instellingen, Contacten, (onderaan) importeren van sim contacten

0 pluimen
TomB
Orange-werknemer

Beste, @Margot  

Indien u ooit en nieuwe iphone koopt, inloggen via uw appleID en u heeft normaal gezien de contacten terug.

Indien u ooit een ander merk koopt kan u deze perfect over zetten via de Orange Data Transfer App. 
Daarnaast zijn er nog steeds een reeks andere manieren om contacten over te zetten.

Groeten,
Shop Medewerker
Tom

Anonymous
Niet van toepassing

of een back up maken van je oude iPhone via iCloud en deze terug zetten op je nieuwe, dan heb je alle berichten van iMessage of sms ook nog en de apps normaal gezien ook en zeker je telefoon nummers en instellingen.

is de gemakkelijkste optie en snelste.

0 pluimen
Margot
Ervaren verkenner

Ik ben niet zo vertrouwt met icloud 

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen