annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Simkaart buiten werking

Topic gestart op: 18-10-22 20h15

Antwoorden: 3 antwoorden

BryanVanMieghem
Aspirant verkenner

Simkaart buiten werking

Hey

Ik kreeg zonet een email dat mijn aanvraag voor nieuwe simkaart in orde was dit terwijl ik er geen nieuwe heb aangevraagd. Daarbij komend dat mijn huidige simkaart nu buiten werking is

Mvg

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Josette
Wijze
Wijze

@BryanVanMieghem  goedemorgen,

dan zal er iemand die je kent dat misschien hebben gedaan?

Zomaar doen ze deze zaken zeker niet!

Neem contact op via FB-Messenger.

https://www.facebook.com/OrangeBelgium

Geef daar al je gegevens door.

Succes.

 

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
0 pluimen
Fientje
Rekruut scout

Blij dat u zo’n grenzeloos vertrouwen hebt in Orange. De sim-kaart van mijn dochter is ook gewoon afgesloten. Dus het kan wel zomaar. Vergissing van de firma. Gebeld, krijg je te horen dat je sim-kaart moet halen in winkel. Dus naar de winkel, bellen naar 5000 krijg je te horen. Dus bellen we nog maar eens. Nee aansluiten moet in de winkel krijgen we te horen. Weer naar de winkel dus. Nee, toch maar even bellen naar 5000. Nu een week later nog altijd geen service. Fantastisch toch? Ook even vermelden dat we twee keer in wacht werden gezet, onderbroken en mochten herbeginnen.

De klantendienst en het winkelpersoneel wijzen naar elkaar en wij wachten dus nog altijd.  Benieuwd naar uw voorstel tot oplossing. En geen FB link aub. Daar doe ik niet aan mee. 
Alvast bedankt. 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@Fientje 

Wij gaan deze oplossing niet kunnen geven wij zijn ook klant net als iedereen hier en hier zijn ook geen medewerkers van Orange zelf aanwezig. Dus het komt erop neer dat @Josette geen oplossing kan bieden maar wij ook niet. 

Hier moet de achterliggende dienst of iemand van de shop tussen komen maar aangezien ze naar elkaar wijzen , zoals je schrijft , dient er toch iemand dit proberen op te lossen. 

Moest je geen gebruik willen maken van Messenger dan is bellen de enige optie die wij kunnen aanbieden. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen