Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 18-10-22 20h15
Antwoorden: 3 antwoorden
Hey
Ik kreeg zonet een email dat mijn aanvraag voor nieuwe simkaart in orde was dit terwijl ik er geen nieuwe heb aangevraagd. Daarbij komend dat mijn huidige simkaart nu buiten werking is
Mvg
@BryanVanMieghem goedemorgen,
dan zal er iemand die je kent dat misschien hebben gedaan?
Zomaar doen ze deze zaken zeker niet!
Neem contact op via FB-Messenger.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Geef daar al je gegevens door.
Succes.
Blij dat u zo’n grenzeloos vertrouwen hebt in Orange. De sim-kaart van mijn dochter is ook gewoon afgesloten. Dus het kan wel zomaar. Vergissing van de firma. Gebeld, krijg je te horen dat je sim-kaart moet halen in winkel. Dus naar de winkel, bellen naar 5000 krijg je te horen. Dus bellen we nog maar eens. Nee aansluiten moet in de winkel krijgen we te horen. Weer naar de winkel dus. Nee, toch maar even bellen naar 5000. Nu een week later nog altijd geen service. Fantastisch toch? Ook even vermelden dat we twee keer in wacht werden gezet, onderbroken en mochten herbeginnen.
De klantendienst en het winkelpersoneel wijzen naar elkaar en wij wachten dus nog altijd. Benieuwd naar uw voorstel tot oplossing. En geen FB link aub. Daar doe ik niet aan mee.
Alvast bedankt.
Wij gaan deze oplossing niet kunnen geven wij zijn ook klant net als iedereen hier en hier zijn ook geen medewerkers van Orange zelf aanwezig. Dus het komt erop neer dat @Josette geen oplossing kan bieden maar wij ook niet.
Hier moet de achterliggende dienst of iemand van de shop tussen komen maar aangezien ze naar elkaar wijzen , zoals je schrijft , dient er toch iemand dit proberen op te lossen.
Moest je geen gebruik willen maken van Messenger dan is bellen de enige optie die wij kunnen aanbieden.