Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 27-12-23 09h33
Antwoorden: 2 antwoorden
Hallo
ik heb een simkaart toegestuurt gekregen om te activeren..
ik geef mijn kaartnummmer in en mijn email maar deze geeft steeds een foutlmelding..
ik kan niet meer bellen mits mijn andere simkaart al afgesloten is..
hoe kan ik mijn kaart actief krijgen?
@Kimberley1 een goedemorgen,
ga hier en hier eens goed lezen als je wil.
Moesten die pagina's je niet helpen dan
moet je eens via FB-Messenger een berichtje doen of met een ander toestel 5000 opbellen.
Succes.
@Kimberley1 welke melding krijg je juist te zien? Misschien eens polsen bij de klantendienst of een Orange shop dat ze samen met jou eens kunnen kijken want het lijkt me een technisch probleem.