annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Spotify facturatie op Orange

Topic gestart op: 19-12-19 21h15

Antwoorden: 3 antwoorden

Brecht
Rekruut scout

Spotify facturatie op Orange

Goeienavond allemaal,

Je kan via de Play Store facturatie inschakelen via de Orange factuur. Maar kan je dan ook het abonnement van Spotify Premium via Orange laten verlopen?

Groeten,
Brecht

Labels (2)
3 ANTWOORDEN 3
NelsonM
Orange-werknemer

Goeienavond allemaal,

Je kan via de Play Store facturatie inschakelen via de Orange factuur. Maar kan je dan ook het abonnement van Spotify Premium via Orange laten verlopen?

Groeten,
Brecht

Hallo @Brecht,
Aarzel zeker  niet om het antwoord dat je het meest heeft geholpen als gewaardeerde antwoord te valideren ! 🙂

Het zal de community helpen ^^

Groetjes,
Nelson 

patrick2
Wijze
Wijze

@Brecht  Ik ben niet helemaal zeker maar dacht van niet. Wij thuis hebben ook spotify premium en daar is de kredietkaart aan gekoppeld. Omdat het een abonnement is ken dat niet daaraan koppelen maar proberen kan u altijd. Naar mijn weten is zo een aankopen en het factureren via Orange iets voor apps te kopen een spel of zo die niet gekoppeld zijn aan maandelijkse betalingen. Maar nogmaals helemaal zeker ben ik niet maar het is het proberen waard. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Anonymous
Niet van toepassing

Hallo,

 

@Brecht : neen dit is niet mogelijk , je kan wel YouTube Music daar mee factureren , dit dat je Spotify Premium niet kan hebben via Orange factuur is niet Orange hun schuld maar die van Spotify.

 

Groetjes,

KJ

Leden met de meeste pluimen