annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Suggesties

Topic gestart op: 09-12-23 10h39

Antwoorden: 25 antwoorden

MrM
Gewaardeerd verkenner

Suggesties

OPGELOST

Misleiding en Oplichting van Orange België!!!

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
LH1
Gewaardeerd verkenner

0 pluimen
25 ANTWOORDEN 25
Gregory
Wijze
Wijze

Och, @MrM die op kruistocht is en denkt indruk te maken met Telenet te veranderen in Orange

In het nieuws | De Morgen

Fake news - met opzet 

 

0 pluimen
LH1
Gewaardeerd verkenner

ik vind ook niet dat deze moeten verwijderd worden, of is het allemaal zo geweldig bij ORANGE dat we geen kritiek mogen geven?

ORANGE is heel klantonvriendelijk, onvolledig en ze nemen direct actie als je als klant een paar dagen te laat betaald, maar aan de fundamentele problemen doen ze niets! ze geven zelfs geen feedback (terwijl ze het wel vragen aan ons met hun mooie zij knopje)

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @LH1 ,

Kritiek mag altijd, maar het is de manier waarop natuurlijk 😓.

Iemand die met een probleem zit en dit deftig uitlegt zodat de persoon die het bericht leest weet wat er aan de hand is zal veel meer bereiken dan bvb een post met enkel de tekst "Misleiding en Oplichting van Orange België!!!". Daar heeft niemand niks aan, als je begrijpt wat ik bedoel. Daarom dat ik ook als eerste vroeg van "wat is er aan de hand".

Voor mijn part mag iedereen zijn frustraties uiten. Ik zit nu en dan ook met frustraties 🤣 maar dan ga ik eerst de klantendienst contacteren om het te fixen. Daarvoor bestaan ze ook. Tot nu toe nog niks gehad op 5 jaar tijd dat ze niet konden oplossen. En ik weet, als ex Telenet en ex Proximus klant dat het overal wel iets is die kan mislopen.

En om op je "niet betalen" te reageren, om cru te zeggen, als jij gaat werken en uwe baas beslist de éne maand van; ik zal eens een weekske later betalen... Ik denk dat je het dan ook niet zo zult laten, of ben ik verkeerd?




0 pluimen
LH1
Gewaardeerd verkenner

De tekst "Misleiding en Oplichting van Orange België!!!" NIET mijn tekst he 😉

0 pluimen
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @LH1 ,

Dat weet ik dat je dit niet hebt geschreven. Maar er waren hier een paar die gereageerd hadden op die bepaalde tekst dat zo'n berichten gerust gewist mogen worden 😑. En jij dan daarop gereageerd. Voor mijn part mag iedereen z'n zegje doen, das vrije meningsuiting maar het bericht moet wel inhoud bevatten.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen