annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Suggesties

Topic gestart op: 09-12-23 10h39

Antwoorden: 25 antwoorden

MrM
Gewaardeerd verkenner

Suggesties

OPGELOST

Misleiding en Oplichting van Orange België!!!

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
LH1
Gewaardeerd verkenner

0 pluimen
25 ANTWOORDEN 25
Gregory
Wijze
Wijze

>ze nemen direct actie als je als klant een paar dagen te laat betaald

Ze kunnen niet anders, @LH1 Heel moeilijk geld te krijgen van particulieren.  En zijn dan nog allemaal kleine bedragen.  En miljoenen klanten.  Enige wat ze kunnen doen is zorgen dat de schuld niet oploopt = een paar rappels, en daarna carrément afsluiten.

Wat is het probleem om op tijd te betalen ?

>ORANGE is heel klantonvriendelijk

toch niet mijn ervaring

Hoe zou jij dat organiseren ?  Met miljoenen klanten ?  Een pak personeel bijzetten ?  Dan gaan de abonnementen omhoog

0 pluimen
LH1
Gewaardeerd verkenner

Vooraleer je zo een uitspraak doet, ze hebben niet eens een paar rappels gestuurd, want hun systeem werkt niet naar behoren. Ik heb op mijn eerste en enige rappel direct betaald want ik betaal altijd op tijd! Het ging dan over een bedrag van amper 3,00€ wat ze zelf niet correct hadden aangerekend op de vorige factuur, en zonder ons daar van te verwittigen hebben ze gewoon drie gsm nummers afgesloten! Schandalig! En dan mag ik het ook omdraaien he? als de geleverde diensten niet naar behoren werken , mag ik dan ook zeggen ik betaal deze maand maar 70% ? En je vraag hoe ik dat dan zou regelen? ik ben klant, ik hoef dat ook niet te regelen als je als aanbieder iets hebt aan te bieden wat heel mooi wordt voorgesteld op hun reclame, dan moet je ook zorgen dat het in orde is! En het kan al eens zijn dat het niet werkt om welke reden dan ook, maar zorg dat het in orde komt!

0 pluimen
Gregory
Wijze
Wijze

Of er aan je situatie iets verandert door hier je gal te spuwen, blijft nog maar de vraag @LH1 

MrM
Gewaardeerd verkenner

0 pluimen
LH1
Gewaardeerd verkenner

Je hebt volkomen gelijk Gregory!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen