Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-03-25 21h28
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ben verhuisd en omdat ik dringend internet nodig heb voor het werk, maakte ik een afspraak voor zaterdag, wat een extra kost van €30 betekent. De technieker zou komen tussen 13 en 18u. Vanaf 12.20u was ik thuis en ik wachtte. Intussen was er ook een vriendin gearriveerd die op bezoek kwam. Plots kreeg ik een mail van de technieker dat hij was langsgekomen maar dat ik niet thuis was. Hij nam een foto van mijn huis als bewijs. Ik was absoluut thuis en de bel werkte. Ik heb dus nog steeds geen internet en zou nu een kost van €59 moeten betalen.
Iemand een gelijkaardige ervaring of nuttig advies.
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Ik ken iemand met het hetzelfde probleem hij heeft wel klacht neergelegd bij klantendienst en dossier laten op maken. Heeft niets moeten betalen.
Als ik moest verhuizen heb heb afgesproken dat de technieker mij een 30 min op voorhand opbelde zo was ik zeker dat hij ging komen.
Ik ken iemand met het hetzelfde probleem hij heeft wel klacht neergelegd bij klantendienst en dossier laten op maken. Heeft niets moeten betalen.
Als ik moest verhuizen heb heb afgesproken dat de technieker mij een 30 min op voorhand opbelde zo was ik zeker dat hij ging komen.
Dank je wel, Henk!
@Irisvg goedemorgen,
geen idee of er nog klanten zijn die dit meemaakte.
Maar je kan niets anders doen dan de klantendienst te bellen: 5000
Of naar https://www.ombudsmantelecom.be/nl/ je probleem voorleggen.
Het is moeilijk te bewijzen in dit geval, wij hebben het met een pakjesdienst
meegemaakt, hopeloos.
Bewaar alles goed je kan het heel waarschijnlijk wel terug krijgen met een volgende factuur.
Succes.
Dank voor je reactie, Josette!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
11 | |
4 | |
2 | |
2 | |
1 |