annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Technieker beweert dat ik niet thuis was

Topic gestart op: 08-03-25 21h28

Antwoorden: 4 antwoorden

Irisvg
Aspirant verkenner

Technieker beweert dat ik niet thuis was

OPGELOST

Ik ben verhuisd en omdat ik dringend internet nodig heb voor het werk, maakte ik een afspraak voor zaterdag, wat een extra kost van €30 betekent. De technieker zou komen tussen 13 en 18u. Vanaf 12.20u was ik thuis en ik wachtte. Intussen was er ook een vriendin gearriveerd die op bezoek kwam. Plots kreeg ik een mail van de technieker dat hij was langsgekomen maar dat ik niet thuis was. Hij nam een foto van mijn huis als bewijs. Ik was absoluut thuis en de bel werkte. Ik heb dus nog steeds geen internet en zou nu een kost van €59 moeten betalen.
Iemand een gelijkaardige ervaring of nuttig advies. 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Henk
Ervaren verkenner

Ik ken iemand met het hetzelfde probleem hij heeft wel klacht neergelegd bij klantendienst en dossier laten op maken. Heeft niets moeten betalen.

Als ik moest verhuizen heb heb afgesproken dat de technieker mij een 30 min op voorhand opbelde zo was ik zeker dat hij ging komen.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Henk
Ervaren verkenner

Ik ken iemand met het hetzelfde probleem hij heeft wel klacht neergelegd bij klantendienst en dossier laten op maken. Heeft niets moeten betalen.

Als ik moest verhuizen heb heb afgesproken dat de technieker mij een 30 min op voorhand opbelde zo was ik zeker dat hij ging komen.

Irisvg
Aspirant verkenner

Dank je wel, Henk!

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@Irisvg  goedemorgen,

geen idee of er nog klanten zijn die dit meemaakte.

Maar je kan niets anders doen dan de klantendienst te bellen: 5000

Of naar  https://www.ombudsmantelecom.be/nl/  je probleem voorleggen.

Het is moeilijk te bewijzen in dit geval, wij hebben het met een pakjesdienst 

meegemaakt, hopeloos.

Bewaar alles goed je kan het heel waarschijnlijk wel terug krijgen met een volgende factuur.

Succes.

2025.jpg

Josette is ook een klant, maar je mag het antwoord als oplossing markeren als het je heeft geholpen, dank U. Breng eens een bezoekje in de babbelhoek.
Irisvg
Aspirant verkenner

Dank voor je reactie, Josette!

Leden met de meeste pluimen