Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 10-09-24 14h48
Antwoorden: 2 antwoorden
Als ik het verbruik van mijn kind (orange mobile child) wil checken via de "Klantenzone", krijg ik deze foutmelding.
Heeft nog iemand dit al gehad?
Al 2x telefonisch contact gehad met de technische dienst hierover (telkens beloftes maar niks meer van gehoord) en intussen ook via de chat geprobeerd, maar daar is ook geen reactie.
@tim2 een goedenavond,
jammer dit te lezen, maar je zal toch met nr 5000 of via FB-Messenger
het moeten oplossen wij zijn ook maar klanten.
https://www.facebook.com/OrangeBelgium
Succes.
Ter verduidelijking, ik ben wel degelijk de ouder, die toegang heeft tot de "main" account waaronder dit nummer valt.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
6 | |
4 | |
2 | |
2 |