annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Toegang klantenzone weg na wijziging

Topic gestart op: 15-11-24 10h55

Antwoorden: 3 antwoorden

iv-8_orange
Gewaardeerd verkenner

Toegang klantenzone weg na wijziging

Ik had 3 mobiele toestellen met een (prive-)abonnement bij Orange. Eén nummer is overgenomen door mijn werkgever (ook bij Orange). Via dat nummer had ik toegang tot de klantenzone, en myorange, wat nu niet meer lukt, ook niet met het verbonden e-mailadres. De 2 andere nummers zijn mijn kinderen, dus zou niet graag hen laten inloggen (heb ook nog internet en TV via Orange). Klantendienst verwijst me van de ene dienst naar andere zonder oplossing. Enig idee hoe aan te passen?

Labels (1)
0 pluimen
3 ANTWOORDEN 3
Pletse
Gewaardeerde genezer

Dag @iv-8_orange ,

De klantenzone/My Orange app werkt met een hoofdnummer of factuurverwantwoordelijke. Dit nummer kan het verbruik van alle nummers zien op zijn/haar factuur en ook alle nummers aanpassen. 

Vroeger was jouw nummer het hoofdnummer. Echter sinds jouw nummer werd overgenomen door jouw werkgever staat deze niet meer op dezelfde factuur als jouw internet/tv en 2 nummers van jouw kinderen. Hierdoor kun je die gegevens niet meer inzien. Ook je bestaande login via het emailadres werkt niet meer omdat deze gekoppeld is aan jouw gsmnummer die nu niet meer op de privé factuur staat. 

Dus een lang verhaal kort; als jouw nummer op een andere factuur staat kun je deze niet gebruiken om jouw privé factuur te raadplegen.

Nu, een mogelijke oplossing: contacteer de Orange klantendienst, vraag hen om 1 van je 2 kinderen hun nummer als hoofdnummer te plaatsen. Onthoud welk van de 2 nummers het hoofdnummer is!
Open de My Orange app op jouw gsm, zet 4G uit en werk via wifi, ga naar instellingen en kies voor app-sessie herinitialiseren. Hierna zal de Orange app vragen om de app terug te linken aan jouw (een) Orange GSM nummer. Vul hier het nummer van 1 van je kinderen in die het hoofdnummer is. Op dat nummer zal een sms met code aankomen die je moet invullen in de app. Op deze manier kun je dus het verbruik zien van beide kinderen en de facturen in de My Orange app. Echter, omdat de app gelinkt is aan je privé zul je je eigen verbruik bij je werkgever niet meer kunnen zien. Dit tenzij je terug de app veranderd van nummer via sessie herinitialiseren.

Voor de klantenzone is het iets makkelijker. 
Maak een nieuwe login aan die gelinkt is aan het nieuwe hoofdnummer van je kinderen en je zult terug toegang hebben. Mogelijks kun je hetzelfde emailadres niet meer gebruiken omdat deze nog gelinkt staat aan je vorige login die niet meer geldig is.

Laat je ons weten of het gelukt is?

0 pluimen
streulma1987
Ervaren verkenner

Ik vermoed dat je wil inloggen gekoppeld aan je privé telefoonnummers.

Orange kan op het oude nummer de klantenzone "verwijderen" zodat je opnieuw een klantenzone kan maken gekoppeld aan de privé nummers.

Dit heb ik ook al laten doen in het verleden.

Josette
Wijze
Wijze

@iv-8_orange  goedemorgen,

je zal dan toch maar eens even naar een shop gaan.

Ik vermoed dat het alleen kan, kon met dat nummer van je baas.

Wij kunnen je daar hier ook niet mee helpen zijn zelf klanten.

Succes.

Tag2023.jpg

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen