annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Top up data niet zichtbaar in My Orange app

Topic gestart op: 04-04-18 21h23

Antwoorden: 2 antwoorden

djonasty
Aspirant verkenner

Top up data niet zichtbaar in My Orange app

Een uur geleden 3gb extra mobiel internet aangevraagd, mail gekregen met de melding dat dit geactiveerd zou worden en ik een bericht zou ontvangen bij activatie. Nu nog steeds niets ontvangen..

Labels (2)
0 pluimen
2 ANTWOORDEN 2
patrick2
Wijze
Wijze

@djonasty  als je vraag of probleem is opgelost aarzel dan niet om de juiste oplossing te markeren. Op die manier help je andere Tribers ook verder.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Een uur geleden 3gb extra mobiel internet aangevraagd, mail gekregen met de melding dat dit geactiveerd zou worden en ik een bericht zou ontvangen bij activatie. Nu nog steeds niets ontvangen.

@djonasty Ugh,

 

Aarzel zeker niet om de klantendienst van Orange te contacteren. Zij staan klaar om jou te helpen, zodat je kan genieten van jouw mobiele data!

 

Onze tipideuren staan wagenwijd voor je open! Yihaa!

 

Gegroet

Totem

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen