annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Tribe forum CHROME/EDGE browser

Topic gestart op: 14-04-23 10h11

Antwoorden: 8 antwoorden

ApachePierre
Ervaren verkenner

Tribe forum CHROME/EDGE browser

Hallo,

Zijn er nog mensen die moeilijkheden hebben om op het Tribe forum te geraken met CHROME?
Chrome is mijn standaard en gebruik ik voor alles, echter op dit forum krijg ik steeds een foutmelding instant. Ik heb het op meerdere computers geprobeerd. Kan er iets aan de code van het forum liggen?

'

Request Entity Too Large

The requested resource
/t5/Orange-Tribe/ct-p/nederlands
does not allow request data with GET requests, or the amount of data provided in the request exceeds the capacity limit.'


Uit noodzaak dan poging gedaan met Edge welke ik nooit gebruik, maar voor Tribe is het mijn enige mogelijkheid.

Mvg,
Pieter

Labels (1)
0 pluimen
8 ANTWOORDEN 8
Gregory
Wijze
Wijze

Neen - dit is een forum klanten helpen klanten

Cdt24801
Wijze
Wijze

Ik heb dat probleem nooit met Chrome maar wel als ik Firefox gebruik.  En dan nog enkel als ik terwijl ik in Tribe bezig ben even een tweede venster open om iets anders op te zoeken en dan terugkeer naar het Tribe venster. Dan heb ik prijs.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Josette
Wijze
Wijze

@ApachePierre  goedemiddag,

ik heb dat alleen als ik naar de klantenzone ga.

Hier op het forum nog nooit gehad.

Maak je cache eens leeg en je tmp bestanden verwijderen.

Succes.

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Pletse
Gewaardeerde genezer

Hey @ApachePierre ,

Ik gebruik ook Chrome en kwam deze melding ook regelmatig tegen. Ik verwijder dan de cookies en het probleem is opgelost. Ik heb gemerkt wanneer ik bij het inloggen niet kies om mij ingelogd te houden dat dit probleem zich bijna niet meer voordoet. Nadeel is wel dat ik me telkens moet inloggen na bepaalde tijd.

Ik log mij ook niet meer in via Facebook omdat dit ook problemen gaf. Ik heb een account aangemaakt met een login en paswoord waardoor dat ook geen probleem meer kan geven.


Leden met de meeste pluimen