Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-04-24 13h55
Antwoorden: 2 antwoorden
Ik heb twee orange simkaarten in mijn gsm. Ik zou graag op de Orange app mij kunnen inloggen voor beide kaarten om mijn facturen en andere diensten te checken. Ik kan mij enkel inloggen met een gsmnummer en ik kan noch afmelden of aanmelden met een ander nummer.
Is hier een oplossing voor?
Bedankt
Ik heb een abonnement en een prepaid kaart. Op mijn PC kan ik voor beide een shortcut maken voor elks afzonderlijk, met verschillende logins uiteraard. Zo heb ik voor beide simkaarten een unieke klantenzone alwaar alle info te vinden is.
Hey @el_mourad ,
Standaard kun je dit niet met de app, er kan maar 1 (klant) nr geregistreerd staan in de app.
Indien je factuurbeheerder bent kun je dan alle diensten zien die op de factuur staan.
Volgens wat ik begrijp staan dus beide nummers op een aparte factuur, of ben ik mis? Heeft dit een bepaalde reden? Anders kun je ze laten samenvoegen op 1 factuur waardoor je wel beide nummers te zien krijgt in de app.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
8 | |
7 | |
5 | |
4 |