annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

USB-kabel werkt niet!

Topic gestart op: 31-05-22 08h36

Antwoorden: 10 antwoorden

GeneSchulist
Aspirant verkenner

USB-kabel werkt niet!

OPGELOST

Ik heb een Samsung UHD Smart TV. Maar ik heb een probleem wanneer ik mijn computer hiermee probeer aan te sluiten, de USB-kabel werkt niet. Ik heb de kabel goed gecontroleerd en geen problemen gevonden. Kan iemand mij alstublieft helpen om het probleem op te lossen? Help me alsjeblieft vrienden.

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Josette
Wijze
Wijze

@GeneSchulist goedemiddag,

dat kan je beter navragen bij Samsung en daar alles precies vermelden.

Succes.

 

Welkom.png

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 pluimen
10 ANTWOORDEN 10
Jeroewn
Leidende verkenner

Wat probeer je precies te bereiken? Wil je het beeld van je pc op de tv? Sluit dan aan via een HDMI kabel.

0 pluimen
GeneSchulist
Aspirant verkenner

Ik probeerde het spel te spelen, maar helaas lukte het niet om verbinding te maken.

0 pluimen
Case321
Veteraan verkenner

@GeneSchulist , als je een computer wenst aan te sluiten op je UHD Samsung TV dient je computer over een HDMI aansluiting te beschikken, deze kabel sluit je aan op je computer en op een vrije hdmi poort van je TV. Dan selecteer je de source op de TV (bvb hdmi 2) op je afstandsbediening. De tv zal proberen van de computer te herkennen en vanaf dan zal je beeld hebben. Normaal gezien is er op je tv een voorgestelde hdmi poort voor een computer aan te sluiten (meestal met een klein icoontje van een gamepad). 
Bij instellingen zal je ook zien dat je een game-mode kan selecteren bij beeld. 

GeneSchulist
Aspirant verkenner

Je hebt helemaal gelijk. Maar ik vond dit artikel op Google en ze stelden een aantal methoden voor. Omdat ik geen expert ben in technologie, heb ik eerst de firmware bijgewerkt, terwijl deze methode eenvoudig toe te passen is. Maar toch bleef het probleem bestaan. Wat denk je als deze methoden hoe dan ook nuttig kunnen zijn? Ik ben helemaal in de war wat ik moet doen.

0 pluimen
Case321
Veteraan verkenner

@GeneSchulist , ik zou het idee van een usb kabel te gebruiken volledig laten vallen. En het artikel waar je naar refereert gaat over een externe harde schijf aansluiten, dat is natuurlijk een ander verhaal, daarvoor moet je wel degelijk een usb gebruiken. Maar dat is dus je probleem niet.

Gebruik een hdmi kabel , enige voorwaarde is wel dat je pc een hdmi poort moet hebben. (Zie mijn vorig bericht).

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen