Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 31-05-20 14h45
Antwoorden: 16 antwoorden
Bij het vernieuwen van de klantenzone is er geen rekening gehouden met het vernieuwen van de Website. Precies bedoel ik hiermee dat er onjuiste informatie staat bij verschillende onderwerpen. Zo heb ik al een aantal dingen gevonden dat er staat dat je via je klantenzone kan regelen maar dan is die functie er niet meer.
Dit zijn nu twee specifieke voorbeelden wat ik ben tegen gekomen. Misschien zijn er nog andere voorbeelden van andere Tribers.
Beste zou dus zijn de website terug aan te passen of deze functies terug activeren op de bestaande plaatsen. Want dit is ook voor de klant verwarrend en het helpt de klant ook niet verder.
@Totem wat je laat zien is niet correct. Er is een aangepaste versie een nieuwe app. Die laat zien dat je enkel optie buitenland kan aanpassen en een verzekering op je gsm oftablet kan nemen. En je data control bedrag aanpassen en data uit of aanzetten. Dus denk dat jullie de oude versie gebruiken van de app want mijne is totaal vernieuwd.
@patrick2 schreef:
@Totem wat je laat zien is niet correct. Er is een aangepaste versie een nieuwe app. Die laat zien dat je enkel optie buitenland kan aanpassen en een verzekering op je gsm oftablet kan nemen. En je data control bedrag aanpassen en data uit of aanzetten. Dus denk dat jullie de oude versie gebruiken van de app want mijne is totaal vernieuwd.
@patrick2 wat raar, de app was verwijderd en opnieuw geïnstalleerd (met de laatste versie dus) en de optie blijft toegankelijk. Totem raad je aan om een dossier hiervoor te laten opmaken, want je zou inderdaad je Visual Voicemail kunnen activeren of deactiveren :s
Totem's groetjes !
@Totem hierbij dan toch de printscreen het geen ik zie als ik de klantenzone open , dit is het zelfde zicht als de Orange App.
Adres voor facturatie zie ik nu dat je dat kan aanpassen in de klantenzone. Maar de rest voor visual voicemail zie ik niks. Dan zie ik dus bovenstaand screenshot.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |