annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Vernieuwede klantenzone + nieuwe Go formules

Topic gestart op: 13-09-20 20h37

Antwoorden: 6 antwoorden

patrick2
Wijze
Wijze

Vernieuwede klantenzone + nieuwe Go formules

@Totem  , @MustafaY  , @NelsonM ,

Enige tijd geleden ( maand of vier ) heb ik hier een bericht gedaan over de vernieuwde klantenzone die gekoppeld is aan de nieuwe Go tarieven. Hier is de betreffende post wat ik toen gemaakt heb :

https://community.orange.be/t5/Opties-en-diensten/Vernieuwde-klantenzone-opties-beheren/m-p/49813

Ik heb er toen ook een antwoord op gehad dat er een feedback gestuurd zou worden naar de diensten die daar mee bezig zijn. Tot op heden heb ik nog niks geen verandering gezien en krijg ik wel in de gaten dat veel klanten graag dingen veranderd zouden willen zien. Gaat hier op termijn ook een wijziging in komen? Het zijn vooral veel klanten die willen dat je de voicemail aan of uit kan zetten dat is het voornaamste wat ik hier tegen kom. De andere opties heb ik er zelf bij gezet omdat het mij mogelijk moet zijn om die toch in en uit te schakelen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Labels (2)
6 ANTWOORDEN 6
patrick2
Wijze
Wijze

@haelewyn  iedereen mag en moet hier zijn eigen gedachten zeggen dat helpt natuurlijk ook naar Orange toe hoe wij het als klant beleven en zien. Ik zelf spreek ook uit eigen mening , ben geen medewerker binnen Orange ben ook gewoon een klant en als het mij niet aanstaat of ik zie het graag anders zeg ik dat ook gewoon. 

Jou mening is nu dat je het graag anders ziet en ja ik ben het ook met je eens dat het ook nog veel anders zou kunnen. Maar ik ben wel tevreden nu en het is al een hele verbetering tegenover de oude klantenzone. Maar er is altijd ruimte voor verbetering dat zeg ik ook niet. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
haelewyn
Leidende verkenner

Ik geef je even een voorbeeld van één ding dat ik niet goed vind aan de klantenzone.

Als ik bv de 'tariff check up' mogelijkheid gebruik, of ik klik door op het aanbod dat Orange een beter aanbod heeft voor mij, dan kom ik steevast uit bij een advies om een duurder abonnement te nemen.

Ik heb een abonnement van 20 euro. Ik ga nooit over mijn toegelaten data en SMS + bellen is onbeperkt inbegrepen. Waarom raadt dit systeem me dan altijd een abonnement van 30 euro aan ?
Doelbewust bedrog is het niet, denk ik. Dan moet het een fout zijn van het systeem maar op zich toch onvergeeflijk ?

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen