Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-02-18 16h12
Antwoorden: 121 antwoorden
We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂
Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail
Candice
@Totem schreef:@Cdt24801 schreef:@Converted schreef:... knip ...@JohanB200 dan? Dat leek toch een medewerker. Plots ook niets mee...
...knip ...Dit is een forum van, door en voor klanten. De enkele Orange medewerkers die hier zijn hebben als taak om alles in goede banen te leiden. Er zijn ook enkele zeldzame uitzonderingen, en dat zijn dan Orange medewerkers die hier posten vanuit hun hoedanigheid als klant.
Maar alle Orange medewerkers hebben een oranje logo bij hun naam omdat de regel is dat deze mensen herkenbaar moeten zijn. Voor @JohanB200 is dat duidelijk niet het geval ...
Begrijp ik volledig. Maar dan vind ik dat ze dan ook geen statements moeten maken hieromtrent van we zijn ermee bezig. Wil toch zeggen dat het doorgegeven wordt. Dan hadden ze maar moeten zeggen, bel de klantendienst.
Nu wordt ik hier gewoon aan het lijntje gehouden.
Wat is het nut van een klantenforum (dat ze dan nog vernieuwen ook) om vervolgens de hoofdadmin er van af te halen? Begrijp ik niet juist...
Maar ja, zal wel de werkwijze zijn bij Orange zeker?
Ugh @Converted,
Totem biedt zijn excuses aan voor het lange tijd zonder nieuws te geven. Er zijn inderdaad sommige veranderingen gebeurd deze laatste tijden. Maar je hoffdshjaman vergeet je niet!
Wat betreft je vraag omtrent de Visual Voicemail heb ik inderdaad een antwoord gegeven 3 maanden geleden. In termen van processen en van innovatie is het niet zo lang 😕
Onze teams werken eraan en doen hun best om deze technologie zo rap mogelijk aan te bieden. Jammer genoeg is er geen mogelijkheid om een preciese datum te geven aangezien het veel processen in beslag neemt, veel partners zijn hieraan ook gelinkt.
Totem's zonnegroeten.
Totem
@Totem Je gaat me toch niet zeggen dat het een jaar gaar duren e? Ik bedoel, dan spreekt je productpagina alles tegen. Daar staat letterlijk dat het werkt op elke android phone vanaf android 8.1
Dit is dan een complete leugen e... Zie u eigen voorwaarden in bijlage.
Is het nu echt zo moeilijk om dit voicemail profiel door te sturen naar Nokia in dit geval zodat zij dit via OTA kunnen doorsturen naar hun gebruikers. Ik zie niet in wie anders dit proces tegenhoudt dan alleen maar jullie...
Ugh @Converted,
Jammer genoeg, kan ik je geen preciese datum geven. Wat je wel moet weten over de Visual voicemail via Nokia is dat niet alle toestellen zijn ingesteld om de Orange Visual Voicemail te activeren. Hierdoor werkt onze team samen met Nokia om een update te kunnen lanceren die Visual Voicemail aanbiedt.
Maar dit neemt tijd en neemt veel processen in beslag. Onze teams doen hun best en vragen een beetje geduld hiervoor.
Totem's Zonnegroeten,
Totem
@Totem schreef:@JohanB200 schreef:Op een test toestel ( Nokia 3.1+, Android One ) met aangepaste configuratie werkt Orange VVM prima. Het is aan HMD Global om dit naar hun compatibele toestellen uit te rollen via OTA.
Zou ik die aangepaste configuratie misschien ook mogen testen op mijn toestel? (Nokia 5)
Ugh @Converted,
Totem heeft meer informatie hierover, de functie Visual Voicemail is nog niet beschikbaar voor NOKIA toestellen, maar onze team werkt hieraan. Nog een beetje geduld 🙂
Tribe ! Je nieuwe community komt eraan,
Totem
@Totem @JohanB200 We zijn nu weer ettelijke weken verder en mijn vraag om een update wordt steeds genegeerd! Kunnen jullie aub een update geven??
Ik zit echt wel te wachten op deze functie hoor!
@Totem schreef:@JohanB200 schreef:Op een test toestel ( Nokia 3.1+, Android One ) met aangepaste configuratie werkt Orange VVM prima. Het is aan HMD Global om dit naar hun compatibele toestellen uit te rollen via OTA.
Zou ik die aangepaste configuratie misschien ook mogen testen op mijn toestel? (Nokia 5)
Ugh @Converted,
Totem heeft meer informatie hierover, de functie Visual Voicemail is nog niet beschikbaar voor NOKIA toestellen, maar onze team werkt hieraan. Nog een beetje geduld 🙂
Tribe ! Je nieuwe community komt eraan,
Totem
@Totem @JohanB200 Hebben jullie meer nieuws?? We zijn nu al een paar weken verder...
Heb niets meer vernomen van jullie?
Ik vrees dat je in deze materie niet in weken maar in maanden moet tellen ....
@Totem schreef:@JohanB200 schreef:Op een test toestel ( Nokia 3.1+, Android One ) met aangepaste configuratie werkt Orange VVM prima. Het is aan HMD Global om dit naar hun compatibele toestellen uit te rollen via OTA.
Zou ik die aangepaste configuratie misschien ook mogen testen op mijn toestel? (Nokia 5)
Ugh @Converted,
Totem heeft meer informatie hierover, de functie Visual Voicemail is nog niet beschikbaar voor NOKIA toestellen, maar onze team werkt hieraan. Nog een beetje geduld 🙂
Tribe ! Je nieuwe community komt eraan,
Totem
Al meer nieuws? Heb echt geen zin om een jaar te wachten...