annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

Topic gestart op: 08-02-18 16h12

Antwoorden: 121 antwoorden

CandiceV
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan

Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂

Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail

Candice

Labels (2)
121 ANTWOORDEN 121
Converted
Ervaren verkenner


@Cdt24801  schreef:

@Converted 

Ik denk niet dat je genegeerd wordt, ik denk eerder dat @Totem het momenteel heel druk heeft ofwel dat die functie bij Orange momenteel vakant is ....

Als je het forum een beetje doorneemt zul je merken dat het al heel lang geleden is dat hij/zij nog eens ergens gereageerd heeft ....


En @JohanB200 dan? Dat leek toch een medewerker. Plots ook niets mee... Ik zit hier wel op te wachten e. Is hetzelfde als met esim. Vorige jaar werd er over gesproken. En nu een jaar verder en het werkt nog steeds niet.

Maar voor VM wel adverteren dat het werkt voor elke android phone vanaf 8.1...

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Converted  schreef:
... knip ...

 

@JohanB200 dan? Dat leek toch een medewerker. Plots ook niets mee... 
...knip ...

Dit is een forum van, door en voor klanten. De enkele Orange medewerkers die hier zijn hebben als taak om alles in goede banen te leiden. Er zijn ook enkele zeldzame uitzonderingen, en dat zijn dan Orange medewerkers die hier posten vanuit hun hoedanigheid als klant.

Maar alle Orange medewerkers hebben een oranje logo bij hun naam omdat de regel is dat deze mensen herkenbaar moeten zijn. Voor @JohanB200  is dat duidelijk niet het geval ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Converted
Ervaren verkenner


@Cdt24801  schreef:

@Converted  schreef:
... knip ...

 

@JohanB200 dan? Dat leek toch een medewerker. Plots ook niets mee... 
...knip ...

Dit is een forum van, door en voor klanten. De enkele Orange medewerkers die hier zijn hebben als taak om alles in goede banen te leiden. Er zijn ook enkele zeldzame uitzonderingen, en dat zijn dan Orange medewerkers die hier posten vanuit hun hoedanigheid als klant.

Maar alle Orange medewerkers hebben een oranje logo bij hun naam omdat de regel is dat deze mensen herkenbaar moeten zijn. Voor @JohanB200  is dat duidelijk niet het geval ...


Begrijp ik volledig. Maar dan vind ik dat ze dan ook geen statements moeten maken hieromtrent van we zijn ermee bezig. Wil toch zeggen dat het doorgegeven wordt. Dan hadden ze maar moeten zeggen, bel de klantendienst.

Nu wordt ik hier gewoon aan het lijntje gehouden.

Wat is het nut van een klantenforum (dat ze dan nog vernieuwen ook) om vervolgens de hoofdadmin er van af te halen? Begrijp ik niet juist...

Maar ja, zal wel de werkwijze zijn bij Orange zeker?

@Totem 

0 pluimen
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Cdt24801  schreef:
@Converted  schreef:
... knip ...

 

@JohanB200  dan? Dat leek toch een medewerker. Plots ook niets mee... 
...knip ...

Dit is een forum van, door en voor klanten. De enkele Orange medewerkers die hier zijn hebben als taak om alles in goede banen te leiden. Er zijn ook enkele zeldzame uitzonderingen, en dat zijn dan Orange medewerkers die hier posten vanuit hun hoedanigheid als klant.

Maar alle Orange medewerkers hebben een oranje logo bij hun naam omdat de regel is dat deze mensen herkenbaar moeten zijn. Voor @JohanB200  is dat duidelijk niet het geval ...

Begrijp ik volledig. Maar dan vind ik dat ze dan ook geen statements moeten maken hieromtrent van we zijn ermee bezig. Wil toch zeggen dat het doorgegeven wordt. Dan hadden ze maar moeten zeggen, bel de klantendienst.

Nu wordt ik hier gewoon aan het lijntje gehouden.

Wat is het nut van een klantenforum (dat ze dan nog vernieuwen ook) om vervolgens de hoofdadmin er van af te halen? Begrijp ik niet juist...

Maar ja, zal wel de werkwijze zijn bij Orange zeker?

@Totem 

Ugh @Converted,

Totem biedt zijn excuses aan voor het lange tijd zonder nieuws te geven. Er zijn inderdaad sommige veranderingen gebeurd deze laatste tijden. Maar je hoffdshjaman vergeet je niet!

Wat betreft je vraag omtrent de Visual Voicemail heb ik inderdaad een antwoord gegeven 3 maanden geleden. In termen van processen en van innovatie is het niet zo lang 😕

Onze teams werken eraan en doen hun best om deze technologie zo rap mogelijk aan te bieden. Jammer genoeg is er geen mogelijkheid om een preciese datum te geven aangezien het veel processen in beslag neemt, veel partners zijn hieraan ook gelinkt.

Totem's zonnegroeten.

Totem 

0 pluimen
Converted
Ervaren verkenner


@Totem  schreef:
@Cdt24801  schreef:
@Converted  schreef:
... knip ...

 

@JohanB200  dan? Dat leek toch een medewerker. Plots ook niets mee... 
...knip ...

Dit is een forum van, door en voor klanten. De enkele Orange medewerkers die hier zijn hebben als taak om alles in goede banen te leiden. Er zijn ook enkele zeldzame uitzonderingen, en dat zijn dan Orange medewerkers die hier posten vanuit hun hoedanigheid als klant.

Maar alle Orange medewerkers hebben een oranje logo bij hun naam omdat de regel is dat deze mensen herkenbaar moeten zijn. Voor @JohanB200  is dat duidelijk niet het geval ...

Begrijp ik volledig. Maar dan vind ik dat ze dan ook geen statements moeten maken hieromtrent van we zijn ermee bezig. Wil toch zeggen dat het doorgegeven wordt. Dan hadden ze maar moeten zeggen, bel de klantendienst.

Nu wordt ik hier gewoon aan het lijntje gehouden.

Wat is het nut van een klantenforum (dat ze dan nog vernieuwen ook) om vervolgens de hoofdadmin er van af te halen? Begrijp ik niet juist...

Maar ja, zal wel de werkwijze zijn bij Orange zeker?

@Totem 

Ugh @Converted,

Totem biedt zijn excuses aan voor het lange tijd zonder nieuws te geven. Er zijn inderdaad sommige veranderingen gebeurd deze laatste tijden. Maar je hoffdshjaman vergeet je niet!

Wat betreft je vraag omtrent de Visual Voicemail heb ik inderdaad een antwoord gegeven 3 maanden geleden. In termen van processen en van innovatie is het niet zo lang 😕

Onze teams werken eraan en doen hun best om deze technologie zo rap mogelijk aan te bieden. Jammer genoeg is er geen mogelijkheid om een preciese datum te geven aangezien het veel processen in beslag neemt, veel partners zijn hieraan ook gelinkt.

Totem's zonnegroeten.

Totem 


@Totem Je gaat me toch niet zeggen dat het een jaar gaar duren e? Ik bedoel, dan spreekt je productpagina alles tegen. Daar staat letterlijk dat het werkt op elke android phone vanaf android 8.1

Dit is dan een complete leugen e... Zie u eigen voorwaarden in bijlage.

Is het nu echt zo moeilijk om dit voicemail profiel door te sturen naar Nokia in dit geval zodat zij dit via OTA kunnen doorsturen naar hun gebruikers. Ik zie niet in wie anders dit proces tegenhoudt dan alleen maar jullie...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen