Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂
Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail
Candice
juist gekeken op mijn gsm met 'my orange app' en daar kan ik het niet terugvinden. Heb herlaadkaart met Tempo Giga. Is dit juist?
Aangezien de App alweer 2 dagen kuren heeft kan ik dit niet nagaan
Heropstarten heeft geen effect!
Maar wanneer het wel werkt zag ik nog Nooit deze optie staan! Wetende dat het automatisch voorhanden zou zijnvoor alle klanten (Ik ben abonnement klant)zou het op z'n minst eenvoudfig terug te vinden moeten zijn!
alain_c schreef:
juist gekeken op mijn gsm met 'my orange app' en daar kan ik het niet terugvinden. Heb herlaadkaart met Tempo Giga. Is dit juist?
klopt herlaadkaart tempo giga. Is het mogelijk dat het enkel maar voor iphone gaat?
CandiceV schreef:
alain_c schreef:juist gekeken op mijn gsm met 'my orange app' en daar kan ik het niet terugvinden. Heb herlaadkaart met Tempo Giga. Is dit juist?
Hallo @alain_c, hallo @Droopy_Kat!
Het werkt ook met Tempo Giga!
Normaal is de optie via het menu van je app bereikbaar in "tariefplan en opties".
Als je het niet vindt, misschien eerst kijken of je de laatste versie van de app hebt?
Intussen, kan je Visual Voicemail ook via de Klantenzone van onze website (ook bereikbaar via je smartphone 😉 ) activeren.Candice
Vandaag werkt de app wel mee
Heb hem naar aanleiding van je bericht er eens afgegooid en terug opgezet aangezien er GEEN update voorhanden was
Dit krijg ik te zien:
Tja vorige dagen een niet werkende App
Nu de site die niet mee wil werkenAlweer geen succes bij inloggen
Er is nog veel werk aan de winkel bij Orange aangezien ze nogal vaak technische problemen ondervinden
Visual Voicemail kunnen inschakelen via 'klantenzone'. Maar hoelang duurt het nu wanneer het werkt?
Vandaag werkt de klantenzone wel weer en zie ik ook de keuze mogelijkheid staan onder topic Oproepen.
Via de my Orange App is het nog steeds niet te vinden.
Klopt, staat er op. Maar ik heb het gisteren in werking gesteld via klantenzone. Maar de functie werkt nog steeds niet op GSM.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
17 | |
13 | |
5 | |
5 | |
5 |