Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

Knipsel.JPGbij mij staat het er niet bij!

0 pluimen
Highlighted
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan

Re: Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

Hallo @promenade, @alain_c en @Droopy_Kat!

Ik heb al jullie vragen verzameld en ben op zoek gegaan naar een in-house specialist ! Dankzij jullie heb ik een nieuwe collega ontmoet en veel bijgeleerd! 🙂

Dus...

- Visual Voicemail is direct in het besturingssysteem van de smartphones geïntegreerd, maar nog niet op alle versies van alle besturingssystemen.

- De My Orange App spoort automatisch op of je smartphone Visual Voicemail toestaat. Dus, als je de optie niet ziet kan je Visual Voicemail niet installeren. 😞

- Je kan het soms toch in je klantenzone zien, maar het is je smartphone die beslist of je het kan gebruiken of niet.

- Wat Android betreft is Visual Voicemail al op de 8.0 versie beschikbaar maar niet bij alle merken. Opnieuw, de beste manier om dit te weten is in de app te kijken of Visual Voicemail beschikbaar is of niet.

Voilà, ik hoop dat het helpt! 🙂

Candice

Highlighted
Ervaren verkenner

Re: Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

Dag Candice,

dank voor info. Maar eergisteren heb ik het via de klantenzone kunnen aanklikken en gisteren was het opeens weg. Daarom zou ik via de klantenzone nogmaals goed iedereen laten informeren dat het maar geldig is vanaf de voorwaarden dat er momenteel gelden. Dit om de nodige frustatie(welke ik nu al had) te voorgekomen.

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

dank voor de info. Met mijn gsm zal dus nog gaan. Enig idee wanneer het mogelijk is op alle gsm's?

0 pluimen
Highlighted
Anonymous
Niet van toepassing

Re: Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

Op mijn Nexus 6P werkt het al een tijdje vlot, gewoon aangezet in mijn Klantenzone en aangezet in de settings van de dialer op de telefoon, is wel handig

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

Nog niet gebruikt maar je voice mail moet daarvoor volledig actief staan.

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

ook op Android maar vanaf Oreo 8.1

 

De volgende Android-smartphones zijn compatibel met de dienst: Pixel/Nexus (Google) smartphones met Android 8.1, Android One-toestellen, smartphones van de merken Nokia, BQ, de Essential PH-1 ... en in de toekomst nog meer Android-toestellen.

 

https://corporate.orange.be/nl/news-medias/visual-voicemail-nu-beschikbaar-voor-orange-klanten-met-e...

0 pluimen
Highlighted
Aspirant verkenner

Re: Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

Hier het zelfde probleem, Visual Voicemail geactiveerd via de Orange app, een paar uur later een bericht gehad dat het actief was maar dagen later werkt het nog steeds niet. Nu is de optie ook uit de Orange app en op de website zelf is er ook niets van te bespeuren. Ook al contact opgenomen via Facebook, daar werd eerst gezegd dat het alleen voor abonnementen actief is (wat de website tegenspreekt), daarna gewoon een bericht gehad dat het van hun kant actief is. Een straatje zonder einde dus.

iPhone 8 - iOS 11.2.6 - Tempo Giga

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

zo werkt het veelal bij Orange.

0 pluimen
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?


MichaelVdV schreef:

Hier het zelfde probleem, Visual Voicemail geactiveerd via de Orange app, een paar uur later een bericht gehad dat het actief was maar dagen later werkt het nog steeds niet. Nu is de optie ook uit de Orange app en op de website zelf is er ook niets van te bespeuren. Ook al contact opgenomen via Facebook, daar werd eerst gezegd dat het alleen voor abonnementen actief is (wat de website tegenspreekt), daarna gewoon een bericht gehad dat het van hun kant actief is. Een straatje zonder einde dus.

iPhone 8 - iOS 11.2.6 - Tempo Giga


Dat duurt een paar dagen. Bij me was hetzelfde, nu werkt goed

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen