Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-02-18 16h12
Antwoorden: 121 antwoorden
We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂
Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail
Candice
Hier het zelfde probleem, Visual Voicemail geactiveerd via de Orange app, een paar uur later een bericht gehad dat het actief was maar dagen later werkt het nog steeds niet. Nu is de optie ook uit de Orange app en op de website zelf is er ook niets van te bespeuren. Ook al contact opgenomen via Facebook, daar werd eerst gezegd dat het alleen voor abonnementen actief is (wat de website tegenspreekt), daarna gewoon een bericht gehad dat het van hun kant actief is. Een straatje zonder einde dus.
iPhone 8 - iOS 11.2.6 - Tempo Giga
Zelfde hier. Heb ook Tempo Giga en een iPhone. Ze doen er gewoonweg niets aan dat verschillende mensen errors krijgen. Maar ik laat het hier niet bij.
MichaelVdV schreef:Hier het zelfde probleem, Visual Voicemail geactiveerd via de Orange app, een paar uur later een bericht gehad dat het actief was maar dagen later werkt het nog steeds niet. Nu is de optie ook uit de Orange app en op de website zelf is er ook niets van te bespeuren. Ook al contact opgenomen via Facebook, daar werd eerst gezegd dat het alleen voor abonnementen actief is (wat de website tegenspreekt), daarna gewoon een bericht gehad dat het van hun kant actief is. Een straatje zonder einde dus.
iPhone 8 - iOS 11.2.6 - Tempo Giga
Dat duurt een paar dagen. Bij me was hetzelfde, nu werkt goed
zo werkt het veelal bij Orange.
Hallo @promenade, @alain_c en @Droopy_Kat!
Ik heb al jullie vragen verzameld en ben op zoek gegaan naar een in-house specialist ! Dankzij jullie heb ik een nieuwe collega ontmoet en veel bijgeleerd! 🙂
Dus...
- Visual Voicemail is direct in het besturingssysteem van de smartphones geïntegreerd, maar nog niet op alle versies van alle besturingssystemen.
- De My Orange App spoort automatisch op of je smartphone Visual Voicemail toestaat. Dus, als je de optie niet ziet kan je Visual Voicemail niet installeren. 😞
- Je kan het soms toch in je klantenzone zien, maar het is je smartphone die beslist of je het kan gebruiken of niet.
- Wat Android betreft is Visual Voicemail al op de 8.0 versie beschikbaar maar niet bij alle merken. Opnieuw, de beste manier om dit te weten is in de app te kijken of Visual Voicemail beschikbaar is of niet.
Voilà, ik hoop dat het helpt! 🙂
Candice
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |