annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

Topic gestart op: 08-02-18 16h12

Antwoorden: 121 antwoorden

CandiceV
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan

Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂

Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail

Candice

Labels (2)
121 ANTWOORDEN 121
ElsFra
Gewaardeerd verkenner

In de app staat; kijk de tutorial hier. Ik zie geen tutorial? Kan iemand mij helpen? 

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@ElsFra  schreef:

In de app staat; kijk de tutorial hier. Ik zie geen tutorial? Kan iemand mij helpen? 


Over welke app heb je het juist? Waarover wil je graag meer uitleg?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Charlo1
Aspirant scout

Yes! Super handig

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Charlo1  schreef:

Yes! Super handig


Inderdaad, indien je een compatibele foon hebt is het super handig, dat klopt !!

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Timm1983
Ervaren verkenner

Hallo allemaal,
Zijn er al leden die de badge visual voicemail hebben? Ik zou deze keer willen proberen om de badge visual voicemail te krijgen, ik zie in de app my orange bij tarief en opties, opties beheren, dat visual voicemail android op "on" staat, mijn voicemail is ook geconfigureerd, is dit voldoende of moet ik nog een bepaalde app op mijn smartphone installeren, of kan het ook zijn dat ik nog een paar weken moet wachten op deze badge, want ik heb het toch al enkele weken geactiveerd in mijn klantenzone.
Alvast bedankt!
Timm1983

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen