Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Cdt24801
Aspirant sjamaan

Re: Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

@Converted  schreef:

@Annabroos0704  schreef:

Hallo

De visual voicemail is enkel beschikbaar voor mensen met een telefoon van android 8.1/iOS 7.0 of hoger ...

Dat weten we al ja.

Net zoals dat het met Android 8.0 ook werkt ...

0 pluimen
JeanLoyens
Gewaardeerd verkenner

Goede middag allen, ik ben op 16 juli laatstleden klant geworden bij Orange. Ik bezit een Xiaomi Pocophone F1 met Android 9. Op mijn 'my orange' app staat de functie "visual voicemail" geactiveerd en ik heb een badge ontvangen. Toch krijg ik geen berichten doorgestuurd. Ik vind het al een hele vooruitgang dat ik een smsbericht krijg waarbij ik door 1 klik het betreffende voicemailbericht kan beluisteren zonder eerst via het hoofdmenu te gaan zoals bij mijn vorige provider, maar de functie zoals beschreven (en te zien op het videootje bij iPhone) zou ik ook graag hebben. Ik heb alle postings hier gelezen en zou dus moeten kwalificeren om dit te zien. Iemand een idee? Dank alvast. Hartelijke groeten uit Genk
0 pluimen
Converted
Ervaren verkenner

@Totem  schreef:
@JohanB200  schreef:

Op een test toestel ( Nokia 3.1+, Android One ) met aangepaste configuratie werkt Orange VVM prima. Het is aan HMD Global om dit naar hun compatibele toestellen uit te rollen via OTA.

Zou ik die aangepaste configuratie misschien ook mogen testen op mijn toestel? (Nokia 5)

Ugh @Converted,

Totem heeft meer informatie hierover, de functie Visual Voicemail is nog niet beschikbaar voor NOKIA toestellen, maar onze team werkt hieraan. Nog een beetje geduld Smiley Vrolijk

Tribe ! Je nieuwe community komt eraan,

Totem

Al meer nieuws? Heb echt geen zin om een jaar te wachten...

0 pluimen
Converted
Ervaren verkenner

@Totem  schreef:
@JohanB200  schreef:

Op een test toestel ( Nokia 3.1+, Android One ) met aangepaste configuratie werkt Orange VVM prima. Het is aan HMD Global om dit naar hun compatibele toestellen uit te rollen via OTA.

Zou ik die aangepaste configuratie misschien ook mogen testen op mijn toestel? (Nokia 5)

Ugh @Converted,

Totem heeft meer informatie hierover, de functie Visual Voicemail is nog niet beschikbaar voor NOKIA toestellen, maar onze team werkt hieraan. Nog een beetje geduld Smiley Vrolijk

Totem

@Totem @JohanB200  Hebben jullie meer nieuws?? We zijn nu al een paar weken verder...

Heb niets meer vernomen van jullie?

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

@Converted 

Ik vrees dat je in deze materie niet in weken maar in maanden moet tellen ....Gefrustreerde man

0 pluimen
Converted
Ervaren verkenner

@Totem  schreef:
@JohanB200  schreef:

Ugh @Converted,

Totem

@Totem @JohanB200 We zijn nu weer ettelijke weken verder en mijn vraag om een update wordt steeds genegeerd! Kunnen jullie aub een update geven??

Ik zit echt wel te wachten op deze functie hoor!

0 pluimen
Converted
Ervaren verkenner

@Totem  schreef:
@JohanB200  schreef:

Ugh @Converted,

Totem

@Totem @JohanB200 Hallo? Waarom wordt ik genegeerd?

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

@Converted 

Ik denk niet dat je genegeerd wordt, ik denk eerder dat @Totem het momenteel heel druk heeft ofwel dat die functie bij Orange momenteel vakant is ....

Als je het forum een beetje doorneemt zul je merken dat het al heel lang geleden is dat hij/zij nog eens ergens gereageerd heeft ....

0 pluimen
Converted
Ervaren verkenner

@Cdt24801  schreef:

@Converted 

Ik denk niet dat je genegeerd wordt, ik denk eerder dat @Totem het momenteel heel druk heeft ofwel dat die functie bij Orange momenteel vakant is ....

Als je het forum een beetje doorneemt zul je merken dat het al heel lang geleden is dat hij/zij nog eens ergens gereageerd heeft ....

En @JohanB200 dan? Dat leek toch een medewerker. Plots ook niets mee... Ik zit hier wel op te wachten e. Is hetzelfde als met esim. Vorige jaar werd er over gesproken. En nu een jaar verder en het werkt nog steeds niet.

Maar voor VM wel adverteren dat het werkt voor elke android phone vanaf 8.1...

0 pluimen
Cdt24801
Aspirant sjamaan

@Converted  schreef:
... knip ...

@JohanB200 dan? Dat leek toch een medewerker. Plots ook niets mee... 
...knip ...

Dit is een forum van, door en voor klanten. De enkele Orange medewerkers die hier zijn hebben als taak om alles in goede banen te leiden. Er zijn ook enkele zeldzame uitzonderingen, en dat zijn dan Orange medewerkers die hier posten vanuit hun hoedanigheid als klant.

Maar alle Orange medewerkers hebben een oranje logo bij hun naam omdat de regel is dat deze mensen herkenbaar moeten zijn. Voor @JohanB200  is dat duidelijk niet het geval ...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen