Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 08-02-18 16h12
Antwoorden: 121 antwoorden
We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂
Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail
Candice
alain_c schreef:
juist gekeken op mijn gsm met 'my orange app' en daar kan ik het niet terugvinden. Heb herlaadkaart met Tempo Giga. Is dit juist?
CandiceV schreef:
alain_c schreef:juist gekeken op mijn gsm met 'my orange app' en daar kan ik het niet terugvinden. Heb herlaadkaart met Tempo Giga. Is dit juist?
Hallo @alain_c, hallo @Droopy_Kat!
Het werkt ook met Tempo Giga!
Normaal is de optie via het menu van je app bereikbaar in "tariefplan en opties".
Als je het niet vindt, misschien eerst kijken of je de laatste versie van de app hebt?
Intussen, kan je Visual Voicemail ook via de Klantenzone van onze website (ook bereikbaar via je smartphone 😉 ) activeren.Candice
Vandaag werkt de app wel mee
Heb hem naar aanleiding van je bericht er eens afgegooid en terug opgezet aangezien er GEEN update voorhanden was
Dit krijg ik te zien:
Ik kan ook nergens die optie vinden, Visual Voice Mail ... niet in de app en niet in de klantenzone op PC.
Zeker dat het geen vervroegde aprilgrap is????
Amaj zeg, was mijn vorige post aan het bewerken, word ik ineens buiten gesmeten, "uw tijd is om, u kunt niets meer bewerken". Vind ik geen toffe maatregel, ben op vele fora lid en dit heb ik nog nergens tegengekomen ....
Wat ik wilde toevoegen: ik las net dat het slechts werkt op android toestellen vanaf versie 8.1
Wetende dat slechts 1% van de android gebruikers deze laatse versie heeft (ik zelf heb versie 7.0 en ben daar al heel gelukkig mee) is dat dus geen echt klantvriendelijke optie ....
Kloot niet helemaal. De minimum vereiste is android 8.0
Gebruiker | Aantal |
---|---|
3 | |
2 | |
2 | |
1 | |
1 |