Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Cdt24801
Leidende genezer

Re: Visual Voicemail.. ??!!@??? Waar in de App??

Ik kan ook nergens die optie vinden, Visual Voice Mail ... niet in de app en niet in de klantenzone op PC.

Zeker dat het geen vervroegde aprilgrap is????

0 pluimen
Cdt24801
Leidende genezer

Amaj zeg, was mijn vorige post aan het bewerken, word ik ineens buiten gesmeten, "uw tijd is om, u kunt niets meer bewerken". Vind ik geen toffe maatregel, ben op vele fora lid en dit heb ik nog nergens tegengekomen .... Smiley Verdrietig

Wat ik wilde toevoegen: ik las net dat het slechts werkt op android toestellen vanaf versie 8.1

Wetende dat slechts 1% van de android gebruikers deze laatse versie heeft (ik zelf heb versie 7.0 en ben daar al heel gelukkig mee) is dat dus geen echt klantvriendelijke optie ....Gefrustreerde smiley

0 pluimen
00
Ervaren verkenner

Hier werkt het ook niet. iOS 11.3. Destijds geactiveerd via de Orange app, maar de optie kan ik nu ook niet meer terugvinden in de app.

0 pluimen
Bolleke-Beezeke
Gewaardeerd verkenner

Re: Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

Is wel maar boorvtoedyellet die android oreo hebben

0 pluimen
Bolleke-Beezeke
Gewaardeerd verkenner

Kloot niet helemaal. De minimum vereiste is android 8.0

0 pluimen
bartvercammen
Rekruut scout

Geweldige mogelijkheid en enorm tijdsbesparend. 

promenade
Gewaardeerd verkenner

0 pluimen
promenade
Gewaardeerd verkenner

Perfecte omschrijving Robot Knipoog

0 pluimen
Bolleke-Beezeke
Gewaardeerd verkenner

Op de honor view 10 werkt het perfect. Kan dit toestel absoluut aanbevelen aan iedereen die een waanzinnig uitgebreide top android met oreo zoekt voor minder dan 500 euro. Heb hem in duitsland gehaald en echt omver geblazen door de kwaliteit en mogelijkheden.

0 pluimen
alvdn
Gewaardeerd verkenner

Bolleke-Beezeke schreef:

Kloot niet helemaal. De minimum vereiste is android 8.0

staat toch in het officiële persbericht:

Klanten die Visual Voicemail nog niet hebben, kunnen de dienst makkelijk activeren in de My Orange-applicatie op voorwaarde dat hun toestel compatibel is (vanaf iOS 7.0 en Android 8.1).

https://corporate.orange.be/nl/news-medias/visual-voicemail-nu-beschikbaar-voor-orange-klanten-met-e...

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen