Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Bolleke-Beezeke
Gewaardeerd verkenner

Re: Visual Voicemail.. ??!!@??? Waar in de App??

Nochtans heb ik een honor view 10 met Android 8.0 Oreo patch januari en is visual voicemail actief.

0 pluimen
yvodulaing2
Aspirant verkenner

Re: Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

Android 8.1, nodig blijkbaar. Bij mij (denk ik) daar het probleem

0 pluimen
StephanT
Gewaardeerd verkenner

Vind ik nu eens echt een schitterende toevoeging, eenvoudig, doorzichtig en gemakkelijk in gebruik!

0 pluimen
Converted
Ervaren verkenner

Re: Visual Voicemail.. ??!!@??? Waar in de App??

Heey, Zou je in PM me je telefoonnummer eventueel kunnen doorgeven zodat ik orange kan laten dat het dus wel werkt met Android 8.0? Heb hier een Android One Xiaomi Mi A1 met Android 8.0 waar Visual Voicemail ook zou moeten werken. Echter wil Orange NIETS, maar dan ook niets doen aan het feit dat ik een foutmelding krijg in de app, ook online en dat #129# zelfs niet werkt.

Heb Tempo Giga...

Afgelopen week geprobeerd te activeren via een iPhone. Zelfs daar geraakt het niet geactiveerd en geeft ie dezelfde foutmeldingen als toen ik het probeerde te activeren via Android 8.0

Iemand die me kan verder helpen, want blijkbaar ben ik toch niet de enige met activeerproblemen!

0 pluimen
Converted
Ervaren verkenner

Bij mij is het dus beschikbaar in de app alsook online in de Klantenzone. Maar jullie klantendienst wil dus niets doen aan de foutmeldingen die ik krijg! Zij steken het op dat ik Android 8.1 moet hebben en niet Android 8.0. Maar zoals je zegt, weet de app en online dat ik een telefoon heb die dus wel werkt met Visual Voicemail! Toestel is een Xiaomi Mi A1 (Android One, met Android 8.0) EN de optie Visual Voicemail is beschikbaar in de app en online.

Kan jij intern via PM met men telefoonnummer het probleem opsporen waarom Visual Voicemail niet actief geraakt hier? Thanks

0 pluimen
Converted
Ervaren verkenner

Zelfde hier. Heb ook Tempo Giga en een iPhone. Ze doen er gewoonweg niets aan dat verschillende mensen errors krijgen. Maar ik laat het hier niet bij.

0 pluimen
Converted
Ervaren verkenner

Hoi,

Zou je mij kunnen verderhelpen aub?

0 pluimen
Cdt24801
Leidende genezer

Is @Converted tegen zichzelf aan het praten? Ik kan kop nog staart krijgen aan de logica in de vier bovenstaande posts... Gefrustreerde man

Of zijn er andere posts tussenin geweest die intussen om een of andere reden verwijderd zijn?

0 pluimen
alvdn
Gewaardeerd verkenner

Als je hier op een bericht reageert, wordt dat bericht niet automatisch toegevoegd in de post  - ge moet daarvoor op het knopje "Quote" drukken. WSS heeft hij een bericht beantwoord maar wij zien dat gewoon niet.

0 pluimen
Converted
Ervaren verkenner

@alvdnschreef:

Als je hier op een bericht reageert, wordt dat bericht niet automatisch toegevoegd in de post  - ge moet daarvoor op het knopje "Quote" drukken. WSS heeft hij een bericht beantwoord maar wij zien dat gewoon niet.

Oh cava. Nu zie ik het

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen