annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

Topic gestart op: 08-02-18 16h12

Antwoorden: 121 antwoorden

CandiceV
Voormalig sjamaan
Voormalig sjamaan

Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

We vroegen ons af of je Visual Voicemail al gebruikte en wat je ervan denkt? 🙂

Al gehoord van Visual Voicemail? Daarmee hoef je 5555 niet meer bellen of je voicemailberichten te beluisteren. Beheer ze rechtstreeks op je smartphone waar ze als geluidsopnames verschijnen. Meer info vind je op deze link: Visual Voicemail

Candice

Labels (2)
121 ANTWOORDEN 121
JeanLoyens
Ervaren verkenner

Hoi, dit was ook mijn vraag een tijd geleden en ik heb ook bij "visual voicemail" een vinkje staan. Ik moet toch nog altijd naar de voicemail bellen. Niet dat dit zo hinderlijk is, want door die aparte nummering kan je onmiddellijk al je bericht krijgen, wat op zich al leuk is, maar dat verhaal van visual voicemail is mij ook een mysterie en ik heb Android 10, dus daar kan het niet aan liggen...

0 pluimen
AU3
Ervaren verkenner

Ik kan nergens vinden waar ik deze kan installeren. Heb samsung galaxy A71

0 pluimen
Timm1983
Ervaren verkenner

@JeanLoyens 
Het is dus wat afwachten wat de badge visual voicemail betreft, ik heb een Samsung Galaxy J5 met Android 9, in My Orange zie ik dat ik al 3 jaar en 4 maanden klant ben.
Timm1983

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Timm1983  en de anderen,

Die badge, die komt wel vanzelf, maar zoals gewoonlijk bij Orange, je moet een beetje geduld hebben.

Je moet daar verder niks speciaals voor doen, wanneer het actief is in uw klantenzone is alles OK, meer kan je niet doen.

Wanneer Visual Voiemail actief staat maar in de praktijk is op uw foon is niks te merken, stuur dan eens een berichtje via messenger naar het webcare team, Die kunnen dan op hun gemakske alles eens nakijken en eventuele storingen verhelpen.

Wat ook kan helpen, installeer de Orange Phone app. Elke smartfoon heeft een native foon app, maar Orange heeft zijn eigen versie. Die twee kunnen perfect allebei op uw toestel staan en hebben dezelfde functionaliteiten. Visueel is het iets anders opgebouwd, maar dat is niet de voornaamste troef. Orange heeft een database van heel veel nummers en klanten kunnen aan nummers een beoordeling geven (zoals kwaadaardig, te vertrouwen, en van die dingen). Wanneer je gebeld wordt door een nummer dat niet in uw contacten staat maar wel gekend is door Orange krijg je dus toch een naam of firma te zien, ofwel een waarschuwing van pas op, kwaadaardig. En jijzelf kunt dan eveneens een beoordeling ingeven. Zo helpen alle Orange klanten elkaar.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Herihor
Leidende verkenner

Ik heb een iPhone Xs, een koala abonnement en ik heb niets moeten doen om visual voicemail te krijgen. Het werkt gewoonweg perfect en laat me toe mijn voicemail te wissen als hij niet belangrijk is en een tijdje te bewaren las hij belangrijk zou kunnen zijn. Heerlijk overzichtelijk, doe zo voort Orange!

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen