Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Cdt24801
Leidende genezer

Re: Visual Voicemail.. Zegt je dat iets?

@Converted  schreef:

@JohanB200  schreef:

Ja daar ben ik zeker van.

Rekening houdende met de verlofperiode kan het enkele weken duren.

Hoe kom je aan deze info? Nieuwsgierig als ik ben;-) Want de carrier settings worden via een aparte app geupdate via de play store?

Wie weet heeft Johan wel inside informatie van Orange ... Smiley Tong

0 pluimen
Converted
Ervaren verkenner

@JohanB200  schreef:

Ja daar ben ik zeker van.

Rekening houdende met de verlofperiode kan het enkele weken duren.

Werkt het dan ook voor de Nokia 5? Omdat dit geen android one toestel is. De nieuwere nokia’s wel.

0 pluimen
CoolGadget
Aspirant verkenner

Waarom krijgen de gebruikers van Corporate Shape de optie van visual voicemail niet?

0 pluimen
JohanB200
Gewaardeerd verkenner

Op een test toestel ( Nokia 3.1+, Android One ) met aangepaste configuratie werkt Orange VVM prima. Het is aan HMD Global om dit naar hun compatibele toestellen uit te rollen via OTA.

0 pluimen
Converted
Ervaren verkenner

@JohanB200  schreef:

Op een test toestel ( Nokia 3.1+, Android One ) met aangepaste configuratie werkt Orange VVM prima. Het is aan HMD Global om dit naar hun compatibele toestellen uit te rollen via OTA.

Volgens HMD (gechat) moeten jullie dit in orde brengen? Zei de medewerker...

0 pluimen
Converted
Ervaren verkenner

@JohanB200  schreef:

Zou ik die aangepaste configuratie misschien ook mogen testen op mijn toestel? (Nokia 5)

0 pluimen
Grote Wijze
Grote Wijze

@JohanB200  schreef:

Zou ik die aangepaste configuratie misschien ook mogen testen op mijn toestel? (Nokia 5)

Ugh @Converted,

Totem heeft meer informatie hierover, de functie Visual Voicemail is nog niet beschikbaar voor NOKIA toestellen, maar onze team werkt hieraan. Nog een beetje geduld Smiley Vrolijk

Tribe ! Je nieuwe community komt eraan,

Totem

0 pluimen
Converted
Ervaren verkenner

@Totem  schreef:
@JohanB200  schreef:

Ugh @Converted,

Totem heeft meer informatie hierover, de functie Visual Voicemail is nog niet beschikbaar voor NOKIA toestellen, maar onze team werkt hieraan. Nog een beetje geduld Smiley Vrolijk

Tribe ! Je nieuwe community komt eraan,

Totem

Enige tijdspanne?

0 pluimen
Annabroos0704
Gewaardeerd verkenner

Hallo

De visual voicemail is enkel beschikbaar voor mensen met een telefoon van android 8.1/iOS 7.0 of hoger ...

0 pluimen
Converted
Ervaren verkenner

@Annabroos0704  schreef:

Hallo

De visual voicemail is enkel beschikbaar voor mensen met een telefoon van android 8.1/iOS 7.0 of hoger ...

Dat weten we al ja.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen