annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

(Visual) Voicemail activeren

Topic gestart op: 28-03-22 22h08

Antwoorden: 6 antwoorden

RobS707
Gewaardeerd verkenner

(Visual) Voicemail activeren

Ik heb een iPhone SE (2020) en een Orange Go-abonnement.
Zelfs na het bezoeken van 2 Orange-winkels en het bellen van 5000 voor hulp krijg ik zowel Voicemail (VM) als Visual Voicemail (VVM) niet aan de gang. Ik ontvang voicemail als sms met een te bellen nummer.

Op mijn oude iPhone kon ik voicemails ontvangen als visuele VM's en dit was supereenvoudig. Vandaag kreeg ik "voicemail niet beschikbaar" als antwoord - egh!

Heeft iemand anders dit probleem en nog beter, heeft iemand een oplossing? (Ja, de VVM-optie is "aan" en de instructies op de Orange-website helpen/werken niet.)

Met dank . . .

Labels (1)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
RobS707
Gewaardeerd verkenner

Hallo Josette, bedankt voor het plaatsen van de Tip.

Ik heb de informatie daarin gecontroleerd en/of opnieuw gedaan - nog steeds geen Visual Voicemail (VVM) . . .
Ik vermoed dat een Go-abonnement, omdat het een "cheapy" is, geen VVM ondersteunt.                Kan een Oranje-person dit bevestigen of ontkennen?

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@RobS707  schreef:

Hallo Josette, bedankt voor het plaatsen van de Tip.

Ik heb de informatie daarin gecontroleerd en/of opnieuw gedaan - nog steeds geen Visual Voicemail (VVM) . . .
Ik vermoed dat een Go-abonnement, omdat het een "cheapy" is, geen VVM ondersteunt.                Kan een Oranje-person dit bevestigen of ontkennen?

Die redenering kan ik even niet volgen ... Alle abonnementen bij Orange zijn "GO" abonnementen, van het goedkoopste (Go Light) tot het duurste (Go Exteme)

Trouwens, ikzelf heb een GO Plus, het op één na goedkoopste, en ik heb VVM actief op mijn Samsung S8.

Ik zou in uw plaats toch eens de settings van de IPhone nagaan.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen