annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual Voicemail wordt maar niet geactiveerd (iOS 15.4.1, iPhone 13 Pro)

Topic gestart op: 05-04-22 16h37

Antwoorden: 6 antwoorden

ws94
Aspirant verkenner

Visual Voicemail wordt maar niet geactiveerd (iOS 15.4.1, iPhone 13 Pro)

Hallo!

Ik ben al jaren klant bij Orange en sinds de start van Visual Voicemail probeer ik de optie te activeren op mijn iPhone. Het lukt me al jaren niet maar nu wilde ik het nog eens een kans geven.

In de klantenzone of My Orange-app staat de optie correct geactiveerd. Ik heb ze al meermaals gedeactiveerd en opnieuw geactiveerd. Al honderdduizend verschillende dingen geprobeerd op de iPhone zelf maar zonder succes. Ook al verschillende keren geprobeerd via de telefonische klantendienst maar daar doen ze exact hetzelfde en kom ik dus ook niet verder.

Wie heeft de gouden tip? 😀

Labels (2)
0 pluimen
6 ANTWOORDEN 6
Converted007
Ervaren verkenner


@ws94  schreef:

Hallo!

Ik ben al jaren klant bij Orange en sinds de start van Visual Voicemail probeer ik de optie te activeren op mijn iPhone. Het lukt me al jaren niet maar nu wilde ik het nog eens een kans geven.

In de klantenzone of My Orange-app staat de optie correct geactiveerd. Ik heb ze al meermaals gedeactiveerd en opnieuw geactiveerd. Al honderdduizend verschillende dingen geprobeerd op de iPhone zelf maar zonder succes. Ook al verschillende keren geprobeerd via de telefonische klantendienst maar daar doen ze exact hetzelfde en kom ik dus ook niet verder.

Wie heeft de gouden tip? 😀


Blijven hameren bij de klantendienst om dit door te zetten naar de technische afdeling. Blijven ze dan nog beweren dat alles werkt zoals het zou moeten werken en het werkt nog steeds niet. Dan best de ombudsdienst inschakelen. Zo heb ik het ook opgelost gekregen na weken van het kastje naar de muur gestuurd te worden door Orange hun "fantastische" klantendienst.

0 pluimen
ws94
Aspirant verkenner

Bedankt voor je reactie! Ik vrees ook dat dat de enige oplossing gaat zijn. Ik ga ermee aan de slag! 

0 pluimen
Converted007
Ervaren verkenner

@ws94 ben wel eens benieuwd hehe. Hebben ze het uiteindelijk kunnen oplossen?

0 pluimen
Josette
Wijze
Wijze

@ws94 goedemorgen,

heb je deze al gelezen?

Succes.

 

Welkom.png

 

Josette is ook een klant maar ... Vergeet niet om: pluimen te geven en/of als oplossing te markeren dank U klik eens op het blauwe woordje.
Leden met de meeste pluimen