Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 05-04-22 16h37
Antwoorden: 6 antwoorden
Hallo!
Ik ben al jaren klant bij Orange en sinds de start van Visual Voicemail probeer ik de optie te activeren op mijn iPhone. Het lukt me al jaren niet maar nu wilde ik het nog eens een kans geven.
In de klantenzone of My Orange-app staat de optie correct geactiveerd. Ik heb ze al meermaals gedeactiveerd en opnieuw geactiveerd. Al honderdduizend verschillende dingen geprobeerd op de iPhone zelf maar zonder succes. Ook al verschillende keren geprobeerd via de telefonische klantendienst maar daar doen ze exact hetzelfde en kom ik dus ook niet verder.
Wie heeft de gouden tip? 😀
@ws94 schreef:Hallo!
Ik ben al jaren klant bij Orange en sinds de start van Visual Voicemail probeer ik de optie te activeren op mijn iPhone. Het lukt me al jaren niet maar nu wilde ik het nog eens een kans geven.
In de klantenzone of My Orange-app staat de optie correct geactiveerd. Ik heb ze al meermaals gedeactiveerd en opnieuw geactiveerd. Al honderdduizend verschillende dingen geprobeerd op de iPhone zelf maar zonder succes. Ook al verschillende keren geprobeerd via de telefonische klantendienst maar daar doen ze exact hetzelfde en kom ik dus ook niet verder.
Wie heeft de gouden tip? 😀
Blijven hameren bij de klantendienst om dit door te zetten naar de technische afdeling. Blijven ze dan nog beweren dat alles werkt zoals het zou moeten werken en het werkt nog steeds niet. Dan best de ombudsdienst inschakelen. Zo heb ik het ook opgelost gekregen na weken van het kastje naar de muur gestuurd te worden door Orange hun "fantastische" klantendienst.
Bedankt voor je reactie! Ik vrees ook dat dat de enige oplossing gaat zijn. Ik ga ermee aan de slag!
@ws94 ben wel eens benieuwd hehe. Hebben ze het uiteindelijk kunnen oplossen?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
7 | |
4 | |
2 | |
1 |