Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 13-11-19 18h36
Antwoorden: 20 antwoorden
Hey hey,
Heb een aantal weken geleden de Visual voicemail geactiveerd. Vandaag een paar gemiste oproepen gehad die een voicemail hadden ingesproken. Maar ik moet zelf nog naar mijn voicemail bellen om deze te kunnen beluisteren.
Iemand die mij hiermee kan helpen?
@Totem schreef:@Totem schreef:@Totem schreef:Hey hey,
Heb een aantal weken geleden de Visual voicemail geactiveerd. Vandaag een paar gemiste oproepen gehad die een voicemail hadden ingesproken. Maar ik moet zelf nog naar mijn voicemail bellen om deze te kunnen beluisteren.
Iemand die mij hiermee kan helpen?
Ugh @Chacha1992,
@Cdt24801, geeft inderdaad goed ideën
Vergeet ook niet dat de visual voicemail werkt enkel met toestellen die de android 8.1 update hebben.
Totem's zonnegroeten,Totem
@Totem Waar blijft mijn update voor de Nokia 5? Al bijna 8 maanden verder en nog altijd complete stilstand... Graag een update aub.
Ugh @Converted,
Heb je al contact met Nokia gehad hierover? Is je Nokia 5 op androïd 8.1 ?Totem's zonnegroeten,
Totem
Nokia verwijst naar jullie... Toestel zit zelfs al op android 9. Maar als jullie niets doen of doorsturen, ja dan kan het nooit werken e.
Ik heb een ander probleem dat ook al 2 maanden aanhoudt. Blijkbaar de nieuwe manier van klanten benaderen bij Orange. Zelfs het social media team is gehalveerd met enorme wachttijden als gevolg.
Ugh @Converted,
Je visual voicemail zou moeten werken :s
Neem zeker contact op met de webcare tribe zodat ze je gegevens doorgeven aan de betrokken dienst.
@Bulck, met de pro voicemail heb je meer vordelen dan de normale voicemail, ontdek deze hier.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Is het dan bevestigd dat het zou moeten werken op een Nokia 5 met android 9??? Kan u dit nog eens navragen... Want hier werkt het niet.
Ugh @Converted,
Dit is inderdaad bevestigd ! Je mag de technische dienst ook via webcare op sociale media contacteren.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Als je zelf naar de voiemail moet bellen om ze te beluisteren is er iets niet juist.
Is Visual Voicemail wel actief op uw foon? Kun je dat bevestigd zien in uw klantenzone en in de app?
Bijkomend: gebruik je de standaard telefoon app van uw foon of heb je de Orange telefoon app geïnstalleerd? Ik vraag dat omdat de layout van beide verschilt om u de weg te wijzen naar de plaats waar je uw visual voicemails zou moeten kunnen lezen.
Om u een voorbeeld te geven: Ik heb een Samsung S8 met android 9.
De standaard telefoon app heeft onderaan het scherm 5 toetsen. Van links naar rechts: Toetsen, Recent, Contacten, Voicemail, Plaatsen.
Navenant op welke toets je drukt krijg je dan het desbetreffende scherm. De toets "Voicemail" opent het scherm waarin uw voicemails te zien zijn. Je kan er dan op klikken om ze te horen (telkens opnieuw als je wilt).
De Orange app ziet er iets anders uit. Die heeft bovenaan 4 icoontjes. van links naar rechts: een vijfhoekig sterretje, een uurwerk, een rechthoekje met een manneke erin en het symbool van een tape. Deze staan voor favorieten, geschiedenis, contacten en visual voicemail.
Indien je geen enkel van deze menu's hebt, dan is visual voicemail niet geïnstalleerd.
Bedankt voor de uitleg 👍
Dan moet ik morgen naar Orange bellen want zowel op de Klanten zone als in de app staat hij actief
@Chacha1992 schreef:
Bedankt voor de uitleg 👍
Dan moet ik morgen naar Orange bellen want zowel op de Klanten zone als in de app staat hij actief
En heb je de visual voicemail ook op actief gezet in de settings van de foon app zelf?