annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual voicemail

Topic gestart op: 13-11-19 18h36

Antwoorden: 20 antwoorden

Chacha1992
Gewaardeerd verkenner

Visual voicemail

Hey hey, 

Heb een aantal weken geleden de Visual voicemail geactiveerd. Vandaag een paar gemiste oproepen gehad die een voicemail hadden ingesproken. Maar ik moet zelf nog naar mijn voicemail bellen om deze te kunnen beluisteren. 

Iemand die mij hiermee kan helpen? 

Labels (1)
20 ANTWOORDEN 20
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

@Totem  schreef:
@Totem  schreef:
@Totem  schreef:

Hey hey, 

Heb een aantal weken geleden de Visual voicemail geactiveerd. Vandaag een paar gemiste oproepen gehad die een voicemail hadden ingesproken. Maar ik moet zelf nog naar mijn voicemail bellen om deze te kunnen beluisteren. 

Iemand die mij hiermee kan helpen? 

Ugh @Chacha1992,

@Cdt24801, geeft inderdaad goed ideën

Vergeet ook niet dat de visual voicemail werkt enkel met toestellen die de android 8.1 update hebben.
Totem's zonnegroeten,

Totem

@Totem Waar blijft mijn update voor de Nokia 5? Al bijna 8 maanden verder en nog altijd complete stilstand... Graag een update aub.

Ugh @Converted,
Heb je al contact met Nokia gehad hierover? Is je Nokia 5 op androïd 8.1 ?

Totem's zonnegroeten,

Totem

Nokia verwijst naar jullie... Toestel zit zelfs al op android 9. Maar als jullie niets doen of doorsturen, ja dan kan het nooit werken e.

Ik heb een ander probleem dat ook al 2 maanden aanhoudt. Blijkbaar de nieuwe manier van klanten benaderen bij Orange. Zelfs het social media team is gehalveerd met enorme wachttijden als gevolg.

Ugh @Converted,

Je visual voicemail zou moeten werken :s

Neem zeker contact op met de webcare tribe zodat ze je gegevens doorgeven aan de betrokken dienst.

@Bulck, met de pro voicemail heb je meer vordelen dan de normale voicemail, ontdek deze hier.

Totem's zonnegroeten,

Totem

Is het dan bevestigd dat het zou moeten werken op een Nokia 5 met android 9??? Kan u dit nog eens navragen... Want hier werkt het niet.

Ugh @Converted,

Dit is inderdaad bevestigd ! Je mag de technische dienst ook via webcare op sociale media contacteren.
Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

 

@Chacha1992 

Als je zelf naar de voiemail moet bellen om ze te beluisteren is er iets niet juist.

Is Visual Voicemail wel actief op uw foon? Kun je dat bevestigd zien in uw klantenzone en in de app?

Bijkomend: gebruik je de standaard telefoon app van uw foon of heb je de Orange telefoon app geïnstalleerd? Ik vraag dat omdat de layout van beide verschilt om u de weg te wijzen naar de plaats waar je uw visual voicemails zou moeten kunnen lezen.

 

 

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Chacha1992 

Om u een voorbeeld te geven: Ik heb een Samsung S8 met android 9.

De standaard telefoon app heeft onderaan het scherm 5 toetsen. Van links naar rechts: Toetsen, Recent, Contacten, Voicemail, Plaatsen.

Navenant op welke toets je drukt krijg je dan het desbetreffende scherm. De toets "Voicemail" opent het scherm waarin uw voicemails te zien zijn. Je kan er dan op klikken om ze te horen (telkens opnieuw als je wilt).

De Orange app ziet er iets anders uit. Die heeft bovenaan 4 icoontjes. van links naar rechts: een vijfhoekig sterretje, een uurwerk, een rechthoekje met een manneke erin en het symbool van een tape. Deze staan voor favorieten, geschiedenis, contacten en visual voicemail.

Indien je geen enkel van deze menu's hebt, dan is visual voicemail niet geïnstalleerd.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Chacha1992
Gewaardeerd verkenner

Bedankt voor de uitleg 👍

Dan moet ik morgen naar Orange bellen want zowel op de Klanten zone als in de app staat hij actief 

Cdt24801
Wijze
Wijze


@Chacha1992  schreef:

Bedankt voor de uitleg 👍

Dan moet ik morgen naar Orange bellen want zowel op de Klanten zone als in de app staat hij actief 


En heb je de visual voicemail ook op actief gezet in de settings van de foon app zelf?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen