Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 19-12-19 22h37
Antwoorden: 4 antwoorden
Waarom kan ik op mijn S10+ de visual voicemail niet gebruiken?
Het zou bij tarief en opties moeten staan in de Orange app. Dit is bij mij niet het geval.
Waarom kan ik op mijn S10+ de visual voicemail niet gebruiken?
Het zou bij tarief en opties moeten staan in de Orange app. Dit is bij mij niet het geval.
Ugh @T1,
Vergeet niet dat je een android 8.1 versie moet hebben voor Visual Voicemail !
Als het niet werkt, kan je nog altijd de Customer Service stamleden of onze webcare stamleden contacteren zodat ze dit in orde voor jou brengen.
Totem's zonnegroeten,
Totem
Heb je die optie in uw foon al geactiveerd? Dit is namelijk een service die geactiveerd moet worden. Mijn dochter had hetzelfde probleem: werkte niet ... wachten ... wachten ... Tot ik het haar allemaal eens opnieuw heb laten doorlopen en dan kwam de aap uit de mouw ... ach, je moet dat activeren ...
Het was wel een Huawei, maar ik denk niet dat dit een verschil maakt ...
Heb je al eens naar uw klantenzone op PC gekeken? Daar kan je VVM ook activeren. Wellicht dat daar ergens het probleem ligt ....
Als ik me goed herinner, als je VVM activeert, krijg je een sms van Orange. Heb je die gekregen?
Gebruiker | Aantal |
---|---|
8 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |