annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual voicemail

Topic gestart op: 19-12-19 22h37

Antwoorden: 4 antwoorden

T1
Gewaardeerd verkenner

Visual voicemail

Waarom kan ik op mijn S10+ de visual voicemail niet gebruiken?

Het zou bij tarief en opties moeten staan in de Orange app. Dit is bij mij niet het geval. 

Labels (1)
4 ANTWOORDEN 4
Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Waarom kan ik op mijn S10+ de visual voicemail niet gebruiken?

Het zou bij tarief en opties moeten staan in de Orange app. Dit is bij mij niet het geval. 

Ugh @T1,

Vergeet niet dat je een android 8.1 versie moet hebben voor Visual Voicemail !
Als het niet werkt, kan je nog altijd de Customer Service stamleden of onze webcare stamleden contacteren zodat ze dit in orde voor jou brengen.

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@T1 

Heb je die optie in uw foon al geactiveerd? Dit is namelijk een service die geactiveerd moet worden. Mijn dochter had hetzelfde probleem: werkte niet ... wachten ... wachten ... Tot ik het haar allemaal eens opnieuw heb laten doorlopen en dan kwam de aap uit de mouw ... ach, je moet dat activeren ...

Het was wel een Huawei, maar ik denk niet dat dit een verschil maakt ...

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
T1
Gewaardeerd verkenner

Had ik ook al aan gedacht. 

Heb het ingesteld in mijn telefoon maar het vreemde is, als ik uit het scherm ga (zie bijlage), en daarna er weer in staat de visual voicemail terug uit ...

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@T1 

Heb je al eens naar uw klantenzone op PC gekeken? Daar kan je VVM ook activeren. Wellicht dat daar ergens het probleem ligt ....

Als ik me goed herinner, als je VVM activeert, krijg je een sms van Orange. Heb je die gekregen?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen