Opties en diensten
Ben je van plan een optie of een extra dienst te activeren, maar wens je toch wat meer informatie? Onze tribers staan paraat om jou hierover te informeren.
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Visual voicemail

Hey hey, 

Heb een aantal weken geleden de Visual voicemail geactiveerd. Vandaag een paar gemiste oproepen gehad die een voicemail hadden ingesproken. Maar ik moet zelf nog naar mijn voicemail bellen om deze te kunnen beluisteren. 

Iemand die mij hiermee kan helpen? 

Labels (1)
20 ANTWOORDEN 20
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Visual voicemail

 

@Chacha1992 

Als je zelf naar de voiemail moet bellen om ze te beluisteren is er iets niet juist.

Is Visual Voicemail wel actief op uw foon? Kun je dat bevestigd zien in uw klantenzone en in de app?

Bijkomend: gebruik je de standaard telefoon app van uw foon of heb je de Orange telefoon app geïnstalleerd? Ik vraag dat omdat de layout van beide verschilt om u de weg te wijzen naar de plaats waar je uw visual voicemails zou moeten kunnen lezen.

 

 

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: Visual voicemail

Hij staat bevestigd in de app van Orange en ik gebruik de telefoon app van orange zelf. 

0 pluimen
Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Visual voicemail

@Chacha1992 

Om u een voorbeeld te geven: Ik heb een Samsung S8 met android 9.

De standaard telefoon app heeft onderaan het scherm 5 toetsen. Van links naar rechts: Toetsen, Recent, Contacten, Voicemail, Plaatsen.

Navenant op welke toets je drukt krijg je dan het desbetreffende scherm. De toets "Voicemail" opent het scherm waarin uw voicemails te zien zijn. Je kan er dan op klikken om ze te horen (telkens opnieuw als je wilt).

De Orange app ziet er iets anders uit. Die heeft bovenaan 4 icoontjes. van links naar rechts: een vijfhoekig sterretje, een uurwerk, een rechthoekje met een manneke erin en het symbool van een tape. Deze staan voor favorieten, geschiedenis, contacten en visual voicemail.

Indien je geen enkel van deze menu's hebt, dan is visual voicemail niet geïnstalleerd.

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Gewaardeerd verkenner

Re: Visual voicemail

Bedankt voor de uitleg 👍

Dan moet ik morgen naar Orange bellen want zowel op de Klanten zone als in de app staat hij actief 

Highlighted
Leidende sjamaan

Re: Visual voicemail


@Chacha1992  schreef:

Bedankt voor de uitleg 👍

Dan moet ik morgen naar Orange bellen want zowel op de Klanten zone als in de app staat hij actief 


En heb je de visual voicemail ook op actief gezet in de settings van de foon app zelf?

   Leuze van de dag |    Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag! 
    Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren  
Tomorrow is another day
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Re: Visual voicemail

Hey hey, 

Heb een aantal weken geleden de Visual voicemail geactiveerd. Vandaag een paar gemiste oproepen gehad die een voicemail hadden ingesproken. Maar ik moet zelf nog naar mijn voicemail bellen om deze te kunnen beluisteren. 

Iemand die mij hiermee kan helpen? 

Ugh @Chacha1992,

@Cdt24801, geeft inderdaad goed ideën

Vergeet ook niet dat de visual voicemail werkt enkel met toestellen die de android 8.1 update hebben.
Totem's zonnegroeten,

Totem

Highlighted
Ervaren verkenner

Re: Visual voicemail


@Totem  schreef:

Hey hey, 

Heb een aantal weken geleden de Visual voicemail geactiveerd. Vandaag een paar gemiste oproepen gehad die een voicemail hadden ingesproken. Maar ik moet zelf nog naar mijn voicemail bellen om deze te kunnen beluisteren. 

Iemand die mij hiermee kan helpen? 

Ugh @Chacha1992,

@Cdt24801, geeft inderdaad goed ideën

Vergeet ook niet dat de visual voicemail werkt enkel met toestellen die de android 8.1 update hebben.
Totem's zonnegroeten,

Totem


@Totem Waar blijft mijn update voor de Nokia 5? Al bijna 8 maanden verder en nog altijd complete stilstand... Graag een update aub.

0 pluimen
Highlighted
Grote Wijze
Grote Wijze

Re: Visual voicemail

@Totem  schreef:

Hey hey, 

Heb een aantal weken geleden de Visual voicemail geactiveerd. Vandaag een paar gemiste oproepen gehad die een voicemail hadden ingesproken. Maar ik moet zelf nog naar mijn voicemail bellen om deze te kunnen beluisteren. 

Iemand die mij hiermee kan helpen? 

Ugh @Chacha1992,

@Cdt24801, geeft inderdaad goed ideën

Vergeet ook niet dat de visual voicemail werkt enkel met toestellen die de android 8.1 update hebben.
Totem's zonnegroeten,

Totem

@Totem Waar blijft mijn update voor de Nokia 5? Al bijna 8 maanden verder en nog altijd complete stilstand... Graag een update aub.

Ugh @Converted,
Heb je al contact met Nokaia gehad hierover? Is je Nokia 5 op androïd 8.1 ?

Totem's zonnegroeten,

Totem

0 pluimen
Ervaren verkenner

Re: Visual voicemail

@Totem  schreef:
@Totem  schreef:

Hey hey, 

Heb een aantal weken geleden de Visual voicemail geactiveerd. Vandaag een paar gemiste oproepen gehad die een voicemail hadden ingesproken. Maar ik moet zelf nog naar mijn voicemail bellen om deze te kunnen beluisteren. 

Iemand die mij hiermee kan helpen? 

Ugh @Chacha1992,

@Cdt24801, geeft inderdaad goed ideën

Vergeet ook niet dat de visual voicemail werkt enkel met toestellen die de android 8.1 update hebben.
Totem's zonnegroeten,

Totem

@Totem Waar blijft mijn update voor de Nokia 5? Al bijna 8 maanden verder en nog altijd complete stilstand... Graag een update aub.

Ugh @Converted,
Heb je al contact met Nokia gehad hierover? Is je Nokia 5 op androïd 8.1 ?

Totem's zonnegroeten,

Totem

Nokia verwijst naar jullie... Toestel zit zelfs al op android 9. Maar als jullie niets doen of doorsturen, ja dan kan het nooit werken e.

Ik heb een ander probleem dat ook al 2 maanden aanhoudt. Blijkbaar de nieuwe manier van klanten benaderen bij Orange. Zelfs het social media team is gehalveerd met enorme wachttijden als gevolg.

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen