annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual voicemail

Topic gestart op: 28-05-20 13h30

Antwoorden: 1 antwoord

Danaecollier
Aspirant verkenner

Visual voicemail

Hoi

ik heb geprobeerd om de visual voicemail te installeren. Maar het word maar niet geactiveerd. Er staat wel op dat je moet opletten dat je dit niet 2 keer mag activeren. Ik vrees dat ik dit perongeluk heb gedaan. Kan ik deze dan niet meer activeren ? Weet iemand hier een oplossing voor?

 

Labels (1)
1 ANTWOORD 1
patrick2
Wijze
Wijze

@Danaecollier  ik denk dat dit op dit moment automatisch geactiveerd wordt wanneer je de gewone voicemail actief zet. Dit is ook de eerste stap die je dient te doen voor de visual voicemail actief is. Vroeger deed je dit in de klantenzone maar die optie is er op dit moment niet. 

Bel de 5555 en activeer je voicemail. Bel dan eens naar je zelf en hang op wanneer je de voicemail hoort en kijk op je gsm toestel of er niet ergens een bericht op komt die je zo kan beluisteren , zonder naar de voicemail te bellen. Bij een Iphone staat dit bijvoorbeeld rechts onderaan als je op Telefoontje drukt. 

Moest dat niet lukken of het zou niet actief zijn dan kan je de klantendienst eens bellen. Maar mijn vermoeden is dat het automatisch geactiveerd wordt op de moment dat je je eigen voicemail activeerd.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Leden met de meeste pluimen