annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Visual voicemail

Topic gestart op: 13-11-19 18h36

Antwoorden: 20 antwoorden

Chacha1992
Gewaardeerd verkenner

Visual voicemail

Hey hey, 

Heb een aantal weken geleden de Visual voicemail geactiveerd. Vandaag een paar gemiste oproepen gehad die een voicemail hadden ingesproken. Maar ik moet zelf nog naar mijn voicemail bellen om deze te kunnen beluisteren. 

Iemand die mij hiermee kan helpen? 

Labels (1)
20 ANTWOORDEN 20
Anonymous
Niet van toepassing

Ik heb ook al op alle mogelijke manieren geprobeerd om dit te activeren, zonder succes. Eerst verplicht Orange iedereen om een voicemail te gebruiken met het nieuwe abonnement, en dan krijg ik de visual voicemail weer niet actief. Ik begin stilaan genoeg te krijgen van dit amateuristische gedoe.

Ik heb Android 8.1 dus het moet gewoon werken. Punt.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

Ik heb ook al op alle mogelijke manieren geprobeerd om dit te activeren, zonder succes. Eerst verplicht Orange iedereen om een voicemail te gebruiken met het nieuwe abonnement, en dan krijg ik de visual voicemail weer niet actief. Ik begin stilaan genoeg te krijgen van dit amateuristische gedoe.

Ik heb Android 8.1 dus het moet gewoon werken. Punt.


Heb je de mogelijkheid op uw foon om VVM te activeren en werkt het niet of heb je gewoon de mogelijkheid niet?

In weet zo niet van buiten of android 8.1 hebben voldoende is. Welk merk en type foon heb je?

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Ik zie inderdaad de optie ook nergens staan. Samsung Galaxy J7 model 2016.

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Anonymous 

Het eenvoudigste is om in de app "My Orange"  te gaan kijken naar "Tarief en opties" => "opties beheren". Indien Visual Voice Mail daar niet tussen staat is uw foon niet compatibel. Staat het daar wel, kun je het daar activeren.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen