annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voicemail iPhone werkt niet indien geen antwoord

Topic gestart op: 16-09-19 23h14

Antwoorden: 4 antwoorden

Davyc
Ervaren verkenner

Voicemail iPhone werkt niet indien geen antwoord

OPGELOST
Hoi

Heeft iemand dit nog voorgehad? Maar als ik mijn iPhone niet opneemt blijft hij bellen en na een minuut of zo,stopt ie en word de lijn verbroken.

als ik de lijn afduw dan gaat wij wel naar de voicemail.

iemand een idee hoe ik mijn voicemail terug actief krijg als ik niet opneem?

heb gezocht maar vond niet direct een antwoord.

 

greetz

 

davy

 

Labels (1)
0 pluimen
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Davyc
Ervaren verkenner

Hoi

de combinatie van de 2 berichten werkt!

**61*5555*11*30# bellen

bedankt

 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
Cdt24801
Wijze
Wijze

@Davyc 

Of het gaat werken in uw geval weet ik niet (je moet bvb een abonnement hebben, met prepaid gaat het niet lukken), maar het proberen kan geen kwaad: wijzig eens de tijd hoe lang het moet duren vooraleer uw correspondent naar de voicemail gestuurd wordt:

Wijzig de wachttijd voor je correspondent op je Voicemail belandt is mogelijk als je een abonnement hebt. Standaard wordt je Voicemail na 20 seconden geactiveerd, maar je kan die wachttijd altijd wijzigen door **61*5555*aantal seconden# te vormen, gevolgd door de beltoets. Je kan kiezen uit 5, 10, 15, 20, 25 en 30 seconden. Een voorbeeld: als je wil dat een oproep na 30 seconden naar je Voicemail wordt doorgeschakeld, vorm je **61*5555*30#.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Cdt24801
Wijze
Wijze

@Davyc 

Ik heb die code hierboven zelf eens getest en bij mij werkte het niet. Ik heb dan een andere versie geprobeerd: 

**61*+3249595555*11*30#[bellen]

Dit werkte wel.

@Totem  de tekst met de voorbeeldcode in mijn eerste post komt uit de help pagina van de Orange website. Misschien dat de alternatieve code in deze post erbij geplaatst kan worden? Of zelfs de originele code vervangt indien moest blijken dat die bij niemand (nog) werkt,

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Davyc
Ervaren verkenner

Hoi

de combinatie van de 2 berichten werkt!

**61*5555*11*30# bellen

bedankt

 

Cdt24801
Wijze
Wijze

@Davyc 

Graag gedaan hoor. Ik hoop dat uw probleem hiermee opgelost is. Smiley Vrolijk

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen