Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 16-09-19 23h14
Antwoorden: 4 antwoorden
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Heeft iemand dit nog voorgehad? Maar als ik mijn iPhone niet opneemt blijft hij bellen en na een minuut of zo,stopt ie en word de lijn verbroken.
als ik de lijn afduw dan gaat wij wel naar de voicemail.
iemand een idee hoe ik mijn voicemail terug actief krijg als ik niet opneem?
heb gezocht maar vond niet direct een antwoord.
greetz
davy
Opgelost! Ga naar de oplossing.
Hoi
de combinatie van de 2 berichten werkt!
**61*5555*11*30# bellen
bedankt
Of het gaat werken in uw geval weet ik niet (je moet bvb een abonnement hebben, met prepaid gaat het niet lukken), maar het proberen kan geen kwaad: wijzig eens de tijd hoe lang het moet duren vooraleer uw correspondent naar de voicemail gestuurd wordt:
Wijzig de wachttijd voor je correspondent op je Voicemail belandt is mogelijk als je een abonnement hebt. Standaard wordt je Voicemail na 20 seconden geactiveerd, maar je kan die wachttijd altijd wijzigen door **61*5555*aantal seconden# te vormen, gevolgd door de beltoets. Je kan kiezen uit 5, 10, 15, 20, 25 en 30 seconden. Een voorbeeld: als je wil dat een oproep na 30 seconden naar je Voicemail wordt doorgeschakeld, vorm je **61*5555*30#.
Ik heb die code hierboven zelf eens getest en bij mij werkte het niet. Ik heb dan een andere versie geprobeerd:
**61*+3249595555*11*30#[bellen]
Dit werkte wel.
@Totem de tekst met de voorbeeldcode in mijn eerste post komt uit de help pagina van de Orange website. Misschien dat de alternatieve code in deze post erbij geplaatst kan worden? Of zelfs de originele code vervangt indien moest blijken dat die bij niemand (nog) werkt,
Hoi
de combinatie van de 2 berichten werkt!
**61*5555*11*30# bellen
bedankt
Gebruiker | Aantal |
---|---|
13 | |
4 | |
3 | |
2 | |
1 |