annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voicemail kan niet meer uitgeschakeld worden met nieuwe tariefplan?

Topic gestart op: 12-03-20 12h23

Antwoorden: 53 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Voicemail kan niet meer uitgeschakeld worden met nieuwe tariefplan?

OPGELOST

Ik ben een paar dagen geleden overgeschakeld van Koala naar Go Plus. Sindsdien staat mijn voicemail terug actief. Ik heb een hekel aan voicemail en wil dit dus terug uitschakelen, maar op de klantendienst vertelt men mij dat dit niet meer mogelijk is met het nieuwe tariefplan?

Dit is toch belachelijk?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

In ieder geval beweert de klantendienst dat dit onmogelijk is. Ik zal straks nog eens bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg. In callcenters werken vaak niet de meest werklustige mensen...


Probeer anders eens via messenger of twitter. Dubbel voordeel; je hoeft niet aan de lijn te blijven wachten en luisteren naar vervelende muziek, maar bovendien hebben die mensen dan de tijd om grondig onderzoek te doen en met collega's te overleggen.

Meestal zijn die antwoorden wel goed. het kan wel zijn dat je een dag of twee geduld moet hebben.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

53 ANTWOORDEN 53
patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous  denk toch wel dat dit mogelijk moet zijn. Kijk eens in je klantenzone en zie eens bij tariefplan - opties en diensten deactiveren - voicemail. Ga over de opties heen met je pijltje van je muis en dan zou er bij die optie deactiveren moeten staan. Moest je het terug willen activeren doe jet op de dezelfde manier maar dan opties en diensten activeren.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
liliane-1962
Rekruut scout

dat staat er niet meer tussen

Anonymous
Niet van toepassing

Het is inderdaad ondertussen bevestigd door Orange dat het niet meer mogelijk is om voicemail uit te schakelen.

Dit is echt absurd.

patrick2
Wijze
Wijze

@Anonymous en @Cdt24801  heb je een van de  nieuwe tarief plannen ? dan kan jeje voicemail in de klanten zone niet meer uitschakelen. De opties kan ik nu eindelijk raadplegen en het is enkel mogelijk om de visual voicemail uit te zetten. Maar denk dat de klantendienst dat wel moet kunnen dat lijkt me straf als ze dat niet kunnen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Cederic200
Aspirant verkenner

ik vindt het wel raar indien je overschakel dat er verschillende  bewerkingen niet meer werken zoals de voice mail uitschakelen  uw  orange cloud verdweend   je mobiele coyote weg is en dit zonder een uitleg  gebeurd

dat zou beter moeten kunnen  naar  klanten toe  

 

 ik krijg vandaag mail mijn orange cloud te gebruiken  wel raar als het niet meer gratis in go plus kan  

0 pluimen
Leden met de meeste pluimen