Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-03-20 12h23
Antwoorden: 53 antwoorden
Ik ben een paar dagen geleden overgeschakeld van Koala naar Go Plus. Sindsdien staat mijn voicemail terug actief. Ik heb een hekel aan voicemail en wil dit dus terug uitschakelen, maar op de klantendienst vertelt men mij dat dit niet meer mogelijk is met het nieuwe tariefplan?
Dit is toch belachelijk?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Anonymous schreef:
In ieder geval beweert de klantendienst dat dit onmogelijk is. Ik zal straks nog eens bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg. In callcenters werken vaak niet de meest werklustige mensen...
Probeer anders eens via messenger of twitter. Dubbel voordeel; je hoeft niet aan de lijn te blijven wachten en luisteren naar vervelende muziek, maar bovendien hebben die mensen dan de tijd om grondig onderzoek te doen en met collega's te overleggen.
Meestal zijn die antwoorden wel goed. het kan wel zijn dat je een dag of twee geduld moet hebben.
@Sagirso heb even geduld want ik heb deze vraag gesteld aan de moderatoren. Ze hebben bevestigd hiermee bezig te zijn voor een aanpassing. Hier heb je de betreffende post:
https://community.orange.be/t5/Opties-en-diensten/Vernieuwde-klantenzone-opties-beheren/m-p/49813
Is er sedert maart al iets veranderd ? Ik wil nog altijd mijn voicemail volledig uitschakelen .... En dat lukt nog altijd niet met mijn GO abonnement.
Annuleren van de doorschakelingen zal ook niets oplossen, neem ik aan ?
@haelewyn ik heb deze vraag ook nog eens gesteld aan de moderators. Het antwoord dat ik heb gekregen is dat dat door de corona tijd die begon in maart alles uitgesteld is geweest. Dus verschillende projecten waar men mee bezig was en is zijn dus uitgesteld en de klantenzone is zo een project. Nu wordt stillekes alles hervat en zal er dus wel een aanpassing komen . Wanneer deze klaar is is niet bekend.
Beste allemaal
Ik ben samen met mijn vrouw veranderd van Koala naar GO Intense. Met Koala was bij ons alle twee de voicemail niet actief, via de klantendienst. Bij GO intense veranderde dit plots. Bellen naar de klantendienst loste niks op. De man zei dat ik een klacht moet indienen online. Na uren zoeken heb ik nog steeds geen mailadres gevonden via waar ik dit zou kunnen doen. Bij mij werkt de voicemail, maar bij mijn vrouw niet. Dus lijkt het mij technisch wel mogelijk.
Een bericht via Facebook naar de klantendienst leverde ook niets op want er werd naast de kwestie geantwoord nl. :
Met onze huidige Go tarieven zijn er een paar opties die standaard geactiveerd worden, sommigen die vroeger betalend waren. De standaarddiensten zijn: professioneel voicemail, second call en conference call. Deze kunnen niet geannuleerd worden.
Vreemd want ik vraag niet naar annulatie van de diensten, ik wil een deactivatie van mijn voicemail.
Bijna exact hetzelfde meegemaakt
Gebruiker | Aantal |
---|---|
7 | |
6 | |
4 | |
2 | |
1 |