annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voicemail kan niet meer uitgeschakeld worden met nieuwe tariefplan?

Topic gestart op: 12-03-20 12h23

Antwoorden: 53 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Voicemail kan niet meer uitgeschakeld worden met nieuwe tariefplan?

OPGELOST

Ik ben een paar dagen geleden overgeschakeld van Koala naar Go Plus. Sindsdien staat mijn voicemail terug actief. Ik heb een hekel aan voicemail en wil dit dus terug uitschakelen, maar op de klantendienst vertelt men mij dat dit niet meer mogelijk is met het nieuwe tariefplan?

Dit is toch belachelijk?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

In ieder geval beweert de klantendienst dat dit onmogelijk is. Ik zal straks nog eens bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg. In callcenters werken vaak niet de meest werklustige mensen...


Probeer anders eens via messenger of twitter. Dubbel voordeel; je hoeft niet aan de lijn te blijven wachten en luisteren naar vervelende muziek, maar bovendien hebben die mensen dan de tijd om grondig onderzoek te doen en met collega's te overleggen.

Meestal zijn die antwoorden wel goed. het kan wel zijn dat je een dag of twee geduld moet hebben.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

53 ANTWOORDEN 53
patrick2
Wijze
Wijze

@lupopolly  ik heb hier een post overgemaakt naar de moderators van de Tribe. Het moet technisch zeker mogelijk zijn om de voicemail uit te zetten. Heb zelfs gevraagd om ook de andere opties toe te voegen zodat de klant dit kan inschakelen of uitschakelen wanneer deze dat wil. Dus het is afwachten wat ze gaan zeggen.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


EVA017
Gewaardeerd verkenner

Beste,
Zou hier reeds antwoord op zijn? Ik wil ook van mijn voice-mail af...
Groeten,
Elz

0 pluimen
Anonymous
Niet van toepassing

Nog geen antwoord van de moderators?

0 pluimen
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

Nog geen antwoord van de moderators?


Het zal waarschijnlijk in een andere thread zijn, maar intussen hebben alle bronnen bij Orange duidelijk gemaakt dat het met de nieuwe GO abonnementen niet meer mogelijk is om de voicemail te deactiveren.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


lupopolly
Gewaardeerd verkenner

@patrick2 bedankt voor uw moeite!!

Leden met de meeste pluimen