Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-03-20 12h23
Antwoorden: 53 antwoorden
Ik ben een paar dagen geleden overgeschakeld van Koala naar Go Plus. Sindsdien staat mijn voicemail terug actief. Ik heb een hekel aan voicemail en wil dit dus terug uitschakelen, maar op de klantendienst vertelt men mij dat dit niet meer mogelijk is met het nieuwe tariefplan?
Dit is toch belachelijk?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Anonymous schreef:
In ieder geval beweert de klantendienst dat dit onmogelijk is. Ik zal straks nog eens bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg. In callcenters werken vaak niet de meest werklustige mensen...
Probeer anders eens via messenger of twitter. Dubbel voordeel; je hoeft niet aan de lijn te blijven wachten en luisteren naar vervelende muziek, maar bovendien hebben die mensen dan de tijd om grondig onderzoek te doen en met collega's te overleggen.
Meestal zijn die antwoorden wel goed. het kan wel zijn dat je een dag of twee geduld moet hebben.
Geduld heb ik 🙂
Maar in deze toch een vreemd iets... Waar anderen er al jaren zo gemakkelijk in slagen, blijkt het voor orange moeilijk. Mag ik vrijuit praten en zeggen dat dit wat amateuristisch overkomt...
Net als het feit dat ik in huis echt slechte wifi heb (en bij velen dat probleem lezen...).
Als we niet 5 meter rond de ontvanger staan... is er amper nog wifi-bereik. Dit is al van bij installatie in augustus 2019 zo.
Niet handig.
Zeker niet als we moeten thuiswerken en pre-teachen door corona 🙂
Ik wacht verder...
@EVA017 ik heb de betreffende post erop gezet daar kan je alles eens nalezen over de voicemail.
Betreft de wifi , sorry maar daar kom je nu mee ? Dan ben je al maanden bezig met een slecht wifi ontvangst terwijl we het hier misschien al hadden kunnen oplossen.
Met wifi signalen moet je met dingen rekening houden, staat je modem vrij ,is er niks wat je wifi kan storen , denk aan huishoudelijke toestellen en dimmers en objecten die er voor kunnen staan of dat je modem niet in een andere ruimte staat dan waar je werkt of zit. Je kan ook in de modem je kanalen aanpassen door in te loggen op je modem. De kanalen 1 , 6 of 11 zijn de perfecte kanalen om te gebruiken. Op die manier kan je altijd zien je wifi te verbeteren. Hier staan genoeg posten waarin je eens kan bekijken hoe je het beste je wifi te verbeteren. Bij vragen helpen we uiteraard verder geen probleem.
Ik ben het hier niet gewoon, ken mijn weg niet. Waar staat precies uw antwoord ivm de Voicemail?
De wifi "komt binnen" op de eerste verdieping, in de kamer van 1 van de zonen. Op gelijkvloers staat op die plaats de TV, dus daar goed signaal. Maar 3 a 4 meter verder een ander verhaal.
Wifi repeaters zijn best duur als je denkt er zo 4 nodig te hebben...
Ik check de kanalen en cijfertjes es.
Dank u.
Ongelofelijke Leek hier 🙂
@EVA017 dat verklaart natuurljk al een heleboel. Je modem komt ergens anders binnen en door muren en dergelijke zal je wifi dus erg tegen gehouden worden daarom dat je wifi niet correct werkt. Hiervoor ga je dan toch een oplossing voor moeten zoeken. Je kan een Acespoint kopen of eventueel powerlines. Die kan je dan in je huis zetten en op die manier je dekking voor je wifi beter maken. Mijn modem komt ook boven in het huis binnen dus heb ik een Mesh systeem gekocht , vier torentjes voor wifi uit te zenden in het hele huis gezet. Kosten veel geld maar je heb wel over wifi.
Betreft de voicemail dat je die niet kan uitschakelen had ik een post gemaakt naar de moderatoren hier. Maar er is nog geen antwoord op gekomen dus we zullen moeten afwachten.
Moest je je weg niet kunnen vinden hier vraag het dan dan begeleiden we hier door de wegen. Ook als er dingen niet duidelijk zijn kan je gewoon vragen dan proberen we dat ook duidelijk uit te leggen.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
10 | |
2 | |
1 | |
1 |