annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voicemail kan niet meer uitgeschakeld worden met nieuwe tariefplan?

Topic gestart op: 12-03-20 12h23

Antwoorden: 53 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Voicemail kan niet meer uitgeschakeld worden met nieuwe tariefplan?

OPGELOST

Ik ben een paar dagen geleden overgeschakeld van Koala naar Go Plus. Sindsdien staat mijn voicemail terug actief. Ik heb een hekel aan voicemail en wil dit dus terug uitschakelen, maar op de klantendienst vertelt men mij dat dit niet meer mogelijk is met het nieuwe tariefplan?

Dit is toch belachelijk?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

In ieder geval beweert de klantendienst dat dit onmogelijk is. Ik zal straks nog eens bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg. In callcenters werken vaak niet de meest werklustige mensen...


Probeer anders eens via messenger of twitter. Dubbel voordeel; je hoeft niet aan de lijn te blijven wachten en luisteren naar vervelende muziek, maar bovendien hebben die mensen dan de tijd om grondig onderzoek te doen en met collega's te overleggen.

Meestal zijn die antwoorden wel goed. het kan wel zijn dat je een dag of twee geduld moet hebben.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

53 ANTWOORDEN 53
patrick2
Wijze
Wijze

@pieterjan4  ik heb begrepen hier van de moderators dat er een update gaat komen van de My Orange app. Heb dus toen gevraagd of deze optie om de voicemail terug in en uit te schakelen weer terug gaat komen. Ze gingen dit doorgeven maar konden niks beloven of dat het ook daadwerkelijk terug komt. Hou het hier dus in de gaten of er al informatie is. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
pieterjan4
Aspirant scout

dank Patrick

Weet/beseft men bij Orange dat dit probleem voor ergernis zorgt bij een deel van de klanten (waaronder mezelf)? Wat kon bij Koala moet nu toch ook nog lukken? Vreemd...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@pieterjan4  Orange beseft dat zeker goed en het is verdwenen na de Go tarieven en de nieuwe update van My Orange. Dit hebben we toen doorgegeven en nu is het wachten of het dus terug aangepast wordt. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ik ben een paar dagen geleden overgeschakeld van Koala naar Go Plus. Sindsdien staat mijn voicemail terug actief. Ik heb een hekel aan voicemail en wil dit dus terug uitschakelen, maar op de klantendienst vertelt men mij dat dit niet meer mogelijk is met het nieuwe tariefplan?

Dit is toch belachelijk?

Ugh aan allen,

Dankzij je post heeft de betrokken dienst de notificatie gekregen dat er een aantal diensten niet gedeactiveerd kunnen worden.

Ze gaan hieraan werken (ik kan nog geen datum krijgen ivm met een mogelijke update hiervan).

Totem's zonnegroeten,

Totem

Sagirso
Aspirant verkenner

Sinds vandaag nieuwe klant bij Orange met mijn man en we hebben hetzelfde probleem. Als dit probleem niet wordt opgelost binnen een maand zullen we toch geen klanten meer zijn, want ik geloof niet dat het onmogelijk is.

Leden met de meeste pluimen