Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-03-20 12h23
Antwoorden: 53 antwoorden
Ik ben een paar dagen geleden overgeschakeld van Koala naar Go Plus. Sindsdien staat mijn voicemail terug actief. Ik heb een hekel aan voicemail en wil dit dus terug uitschakelen, maar op de klantendienst vertelt men mij dat dit niet meer mogelijk is met het nieuwe tariefplan?
Dit is toch belachelijk?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Anonymous schreef:
In ieder geval beweert de klantendienst dat dit onmogelijk is. Ik zal straks nog eens bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg. In callcenters werken vaak niet de meest werklustige mensen...
Probeer anders eens via messenger of twitter. Dubbel voordeel; je hoeft niet aan de lijn te blijven wachten en luisteren naar vervelende muziek, maar bovendien hebben die mensen dan de tijd om grondig onderzoek te doen en met collega's te overleggen.
Meestal zijn die antwoorden wel goed. het kan wel zijn dat je een dag of twee geduld moet hebben.
@pieterjan4 ik heb begrepen hier van de moderators dat er een update gaat komen van de My Orange app. Heb dus toen gevraagd of deze optie om de voicemail terug in en uit te schakelen weer terug gaat komen. Ze gingen dit doorgeven maar konden niks beloven of dat het ook daadwerkelijk terug komt. Hou het hier dus in de gaten of er al informatie is.
dank Patrick
Weet/beseft men bij Orange dat dit probleem voor ergernis zorgt bij een deel van de klanten (waaronder mezelf)? Wat kon bij Koala moet nu toch ook nog lukken? Vreemd...
@pieterjan4 Orange beseft dat zeker goed en het is verdwenen na de Go tarieven en de nieuwe update van My Orange. Dit hebben we toen doorgegeven en nu is het wachten of het dus terug aangepast wordt.
Ik ben een paar dagen geleden overgeschakeld van Koala naar Go Plus. Sindsdien staat mijn voicemail terug actief. Ik heb een hekel aan voicemail en wil dit dus terug uitschakelen, maar op de klantendienst vertelt men mij dat dit niet meer mogelijk is met het nieuwe tariefplan?
Dit is toch belachelijk?
Ugh aan allen,
Dankzij je post heeft de betrokken dienst de notificatie gekregen dat er een aantal diensten niet gedeactiveerd kunnen worden.
Ze gaan hieraan werken (ik kan nog geen datum krijgen ivm met een mogelijke update hiervan).
Totem's zonnegroeten,
Totem
Sinds vandaag nieuwe klant bij Orange met mijn man en we hebben hetzelfde probleem. Als dit probleem niet wordt opgelost binnen een maand zullen we toch geen klanten meer zijn, want ik geloof niet dat het onmogelijk is.