annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voicemail kan niet meer uitgeschakeld worden met nieuwe tariefplan?

Topic gestart op: 12-03-20 12h23

Antwoorden: 53 antwoorden

Anonymous
Niet van toepassing

Voicemail kan niet meer uitgeschakeld worden met nieuwe tariefplan?

OPGELOST

Ik ben een paar dagen geleden overgeschakeld van Koala naar Go Plus. Sindsdien staat mijn voicemail terug actief. Ik heb een hekel aan voicemail en wil dit dus terug uitschakelen, maar op de klantendienst vertelt men mij dat dit niet meer mogelijk is met het nieuwe tariefplan?

Dit is toch belachelijk?

Labels (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Cdt24801
Wijze
Wijze


@Anonymous  schreef:

In ieder geval beweert de klantendienst dat dit onmogelijk is. Ik zal straks nog eens bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg. In callcenters werken vaak niet de meest werklustige mensen...


Probeer anders eens via messenger of twitter. Dubbel voordeel; je hoeft niet aan de lijn te blijven wachten en luisteren naar vervelende muziek, maar bovendien hebben die mensen dan de tijd om grondig onderzoek te doen en met collega's te overleggen.

Meestal zijn die antwoorden wel goed. het kan wel zijn dat je een dag of twee geduld moet hebben.

Leuze van de dag | Echte levenswijsheid vind je niet met een zoekmachine op internet
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

53 ANTWOORDEN 53
EVA017
Gewaardeerd verkenner

Geduld heb ik 🙂
Maar in deze toch een vreemd iets... Waar anderen er al jaren zo gemakkelijk in slagen, blijkt het voor orange moeilijk. Mag ik vrijuit praten en zeggen dat dit wat amateuristisch overkomt...

Net als het feit dat ik in huis echt slechte wifi heb (en bij velen dat probleem lezen...).
Als we niet 5 meter rond de ontvanger staan... is er amper nog wifi-bereik. Dit is al van bij installatie in augustus 2019 zo. 
Niet handig.
Zeker niet als we moeten thuiswerken en pre-teachen door corona 🙂

Ik wacht verder...

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@EVA017  ik heb de betreffende post erop gezet daar kan je alles eens nalezen over de voicemail. 

Betreft de wifi , sorry maar daar kom je nu mee ? Dan ben je al maanden bezig met een slecht wifi ontvangst terwijl we het hier misschien al hadden kunnen oplossen. 

Met wifi signalen moet je met dingen rekening houden, staat je modem vrij ,is er niks wat je wifi kan storen , denk aan huishoudelijke toestellen en dimmers en objecten die er voor kunnen staan of dat je modem niet in een andere ruimte staat dan waar je werkt of zit. Je kan ook in de modem je kanalen aanpassen door in te loggen op je modem. De kanalen 1 , 6 of 11 zijn de perfecte kanalen om te gebruiken. Op die manier kan je altijd zien je wifi te verbeteren. Hier staan genoeg posten waarin je eens kan bekijken hoe je het beste je wifi te verbeteren. Bij vragen helpen we uiteraard verder geen probleem.

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
EVA017
Gewaardeerd verkenner

Ik ben het hier niet gewoon, ken mijn weg niet. Waar staat precies uw antwoord ivm de Voicemail?

0 pluimen
EVA017
Gewaardeerd verkenner

De wifi "komt binnen" op de eerste verdieping, in de kamer van 1 van de zonen. Op gelijkvloers staat op die plaats de TV, dus daar goed signaal. Maar 3 a 4 meter verder een ander verhaal. 
Wifi repeaters zijn best duur als je denkt er zo 4 nodig te hebben...

Ik check de kanalen en cijfertjes es.
Dank u.

Ongelofelijke Leek hier 🙂

 

0 pluimen
patrick2
Wijze
Wijze

@EVA017  dat verklaart natuurljk al een heleboel. Je modem komt ergens anders binnen en door muren en dergelijke zal je wifi  dus erg tegen gehouden worden daarom dat je wifi niet correct werkt. Hiervoor ga je dan toch een oplossing voor moeten zoeken. Je kan een Acespoint kopen of eventueel powerlines. Die kan je dan in je huis zetten en op die manier je dekking voor je wifi beter maken. Mijn modem komt ook boven in het huis binnen dus heb ik een Mesh systeem gekocht , vier torentjes voor wifi uit te zenden in het hele huis gezet. Kosten veel geld maar je heb wel over wifi. 

Betreft de voicemail dat je die niet kan uitschakelen had ik een post gemaakt naar de moderatoren hier. Maar er is nog geen antwoord op gekomen dus we zullen moeten afwachten. 

Moest je je weg niet kunnen vinden hier vraag het dan dan begeleiden we hier door de wegen. Ook als er dingen niet duidelijk zijn kan je gewoon vragen dan proberen we dat ook duidelijk uit te leggen. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


0 pluimen
Leden met de meeste pluimen