Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 12-03-20 12h23
Antwoorden: 53 antwoorden
Ik ben een paar dagen geleden overgeschakeld van Koala naar Go Plus. Sindsdien staat mijn voicemail terug actief. Ik heb een hekel aan voicemail en wil dit dus terug uitschakelen, maar op de klantendienst vertelt men mij dat dit niet meer mogelijk is met het nieuwe tariefplan?
Dit is toch belachelijk?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@Anonymous schreef:
In ieder geval beweert de klantendienst dat dit onmogelijk is. Ik zal straks nog eens bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg. In callcenters werken vaak niet de meest werklustige mensen...
Probeer anders eens via messenger of twitter. Dubbel voordeel; je hoeft niet aan de lijn te blijven wachten en luisteren naar vervelende muziek, maar bovendien hebben die mensen dan de tijd om grondig onderzoek te doen en met collega's te overleggen.
Meestal zijn die antwoorden wel goed. het kan wel zijn dat je een dag of twee geduld moet hebben.
@lupopolly ik heb hier een post overgemaakt naar de moderators van de Tribe. Het moet technisch zeker mogelijk zijn om de voicemail uit te zetten. Heb zelfs gevraagd om ook de andere opties toe te voegen zodat de klant dit kan inschakelen of uitschakelen wanneer deze dat wil. Dus het is afwachten wat ze gaan zeggen.
Beste,
Zou hier reeds antwoord op zijn? Ik wil ook van mijn voice-mail af...
Groeten,
Elz
Nog geen antwoord van de moderators?
@Anonymous schreef:
Nog geen antwoord van de moderators?
Het zal waarschijnlijk in een andere thread zijn, maar intussen hebben alle bronnen bij Orange duidelijk gemaakt dat het met de nieuwe GO abonnementen niet meer mogelijk is om de voicemail te deactiveren.
@patrick2 bedankt voor uw moeite!!
Gebruiker | Aantal |
---|---|
9 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |