Goed om te weten: door te surfen op onze website, accepteer je het gebruik van cookies. Wil je cookies uitschakelen? Klik dan op de knop "meer info" hiernaast.
Topic gestart op: 30-05-19 10h33
Antwoorden: 81 antwoorden
Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?
Opgelost! Ga naar de oplossing.
@thierryleyssen u kan eventueel eens zien via uw klantenzone ----> mijn tarief plan -----> optie's en diensten deactiveren.
Bij mij lukt dat nog het nog steeds niet, ik heb al 5 maal contact opgenomen met het nummer 5000, mijn vraag herhaald en telkens zegt men mij dat mijn voicemail uitgeschakeld is. Bij de ene diende ik 10 min te wachten, bij de andere 4 uur. Telkens diende ik na die tijd mijn gsm uit te zetten en terug op te starten.
als iemand mij belt, gaat de telefoon 4 maal over en weerklinkt daarna de volgende melding " Hello, for English, press 1, voor Nederlands druk 2 bla bla bla. Is er nog echt niemand die mij kan vertellen hoe ik die voicemail kan laten afzetten ?
In de Klantenzone of in de app van Orange kan het ook niet.
Mvg
Mark
Ugh @Moose
Totem merkt dat jouw rooksignaal nog onbeantwoord is.
Kan je contact opnemen met ons webcare team? Zij zullen je hiermee verder helpen.
Zonnegroeten
Totem