annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Voicemail uitschakelen

Topic gestart op: 30-05-19 10h33

Antwoorden: 81 antwoorden

thierryleyssen
Aspirant verkenner

Voicemail uitschakelen

OPGELOST

Beste, Ik wens mijn voicemail uit te schakelen doch na contact met jullie support dienst blijkt dit niet mogelijk te zijn. Bij de concurrentie (Telenet en Proximus) vormt dit geen probleem. Ik kan me niet voorstellen dat dit bij Orange niet mogelijk is ?

Labels (2)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
patrick2
Wijze
Wijze

@thierryleyssen  u kan eventueel eens zien via uw klantenzone ----> mijn tarief plan -----> optie's en diensten deactiveren. 

Patrick2 | De eenvoudigste oplossing is vaak de beste!
Vergeet niet om pluimen te geven en/of als oplossing te markeren
Tomorrow is another day


Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

81 ANTWOORDEN 81
Moose
Aspirant verkenner

Bij mij lukt dat nog het nog steeds niet, ik heb al 5 maal contact opgenomen met het nummer 5000, mijn vraag herhaald en telkens zegt men mij dat mijn voicemail uitgeschakeld is. Bij de ene diende ik 10 min te wachten, bij de andere 4 uur. Telkens diende ik na die tijd mijn gsm uit te zetten en terug op te starten.

als iemand mij belt, gaat de telefoon 4 maal over en weerklinkt daarna de volgende melding " Hello, for English, press 1, voor Nederlands druk 2 bla bla bla. Is er nog echt niemand die mij kan vertellen hoe ik die voicemail kan laten afzetten ?

In de Klantenzone of in de app van Orange kan het ook niet.

 

Mvg

 

Mark

Totem
Grote Wijze
Grote Wijze

Ugh  @Moose 

Totem merkt dat jouw rooksignaal nog onbeantwoord is.
Kan je contact opnemen met ons webcare team? Zij zullen je hiermee verder helpen.

Zonnegroeten

Totem

Leden met de meeste pluimen